Mä oon humalassa, vauva av sulkeutui ja mä pääsin vasta vauhtiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja No joo o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

No joo o

Vieras
Mä oon niin stressaantunut, kaikesta, koko vstun elämästä. (Onneksi on korjaava teksti tms.)
Join viiniä ja vasta pääsin vauhtiin, tippa tili linssiin av:lka jopa kirjoitusvirjeiden korjaamiseata

Enkä muista enää mitä piti tänne kirjoittaa mutta onko seuraa yksinäiselle suuroerheen mursile?

P.s. en usein juo, perheessä kaikki hyvin

Mä oon niin stressaantunut, kaikesta, koko vstun elämästä. (Onneksi on korjaava teksti tms.)
Join viiniä ja vasta pääsin vauhtiin, tippa tili linssiin av:lka jopa kirjoitusvirjeiden korjaamiseata

Enkä muista enää mitä piti tänne kirjoittaa mutta onko seuraa yksinäiselle suuroerheen mursile?

Niin kuinka usein ryyppäät? Montako lasta sinulla on?

mikäs se sinnuu stressaa. mikä sait sut vauhtiin? mäkin juon tässä viiniä oli kolmen litran toonkka

Höpöttelin miehen kanssa (lue miehelle ja hän koitti kuunnella) ja unohdin tän.
En juo usein, ehkä kerran kaks puolessa vuodessa. Nyt oon löytänyt hyvän viinin ja sanoinkn miehelle ertä jossa vuosien saatossa tylästyn liikaa, saa mainita:D

Mua stressaa koko elämä, raha (typerä asia), itse aiheutetetu ongelnat sen suhteen. Ennen kaikkea se että oon väsynyt, tetveysongelmainen jne. äiti joka ei oo niin hyvä äiti kuin haluaisi olla.

Just hiffasin että kun oon viinissö, pystyn laittaa stressin pous ja oon paremmalla tuulella

Mulla oli alkoholisti yh äiti (en jajsa puhelimella niin koittaa yhdyssan8ja ja välimerkkejä)

Ja oon aina välttänyt ettei mun lapset näkisi mua humalasssa. Sitem kyn joskus jonkin verran juon, murehdin sitä että mitä mun lapsettuntee. Nyt kysyin 15 veektä, kun tän yhden pullon vetäisin että häiritseekö ja vaikutanko humalaiselta. Hön sanoi että muuten ei huomaa mutta huulet siniset ja oon hyväntuulinen.
Tavallaan hyvä, mutta kamalaa että hyböntuulisuus kertoo humalatilan.

Anteeksi kirj.virheet. Mulla on muurenkin ongelmia osua kirjaimiin ja nyt vähän humalassa en jaksa korjata.

Onko täällä enää ketään?
Sinä jolla tonkka, mitä viiniä juot?
Mulla Villa Valentina classic. Ai että. En pidä viinistä yleensä mutta tämä on jotain hyvää ja koukuttabaa.

Yhteistyössä