Elokapinalliset hengailevat Jussi Halla-ahon kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Polkupyöräilyä Halla-aho ei ole koskaan salannut, ja nyt, kun tarve voittaa seuraava puheenjohtajaäänestys on poistunut, ei ilmastoaktivistisympatioitakaan enää tarvitse salata. Syvällä sisimmässään Halla-aho on aivan yhtä vihervasemmistolainen kuin muutkin helsinkiläiset akateemikot.

Mun mielestä Jussi teki juuri oikein.
Ihmisiä on aivopesty uskomaan perussuomalaisista jo pitkän aikaa vaikka mitä shaibaa ja nyt Jussi hämmensi soppaa toimimalla täysin päinvastoin...hienosti tehty.
Hmm. Sä oot kyl pahasti Jussi-uskovainen. :sneaky:
No, se ei oo vaarallista.

Mutta mä en luota keneenkään mieheen tässä maailmassa. :LOL:

• Vau!
Reactions: Elena777
No joo tajuan pointtisi, mutta mä pistäisin Jussin yläpeukun semmoisen hyväntuulisuuden piikkiin pj-juttujen takia, eli "jippii ei enää pj-hommia, iso painolasti lähti harteilta ja nyt voi hymyillä vaikka elohipeillekin kun on huolet pois."
Jännä, mä en todellakaan näe Halla-ahon toimintaa noin....hmm, johtuisko siitä etten syö pullaa:unsure:

No joo tajuan pointtisi, mutta mä pistäisin Jussin yläpeukun semmoisen hyväntuulisuuden piikkiin pj-juttujen takia, eli "jippii ei enää pj-hommia, iso painolasti lähti harteilta ja nyt voi hymyillä vaikka elohipeillekin kun on huolet pois."
Siis eihän Jussipussi persuilusta luopunu, mut sinänsä raskaasta pj-tehtävästä.

• Rakkaus
  • Haha
  • Haha
Ihan kamalaa, kuinka se nyt silleen ja tälleen sekä myöskin tuolleen voi unohtaa noin tärkeän päivän
Nii! Mä oon varannu sille koivikon ja kukkaniityn ja saunavihdan, pitää perua koivikko-ja niittyvaraus ja palauttaa saunavihta tokmannille :(

• Rakkaus

Yhteistyössä