Naiset pahoinpitelivät viatonta hevosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elämässä hevoset pahoinpitelevät ihmisiä puremalla, potkimalla, tallomalla ja selästä heittämällä. Koirat viedään puremisesta piikille, mutta hevosia ei.
No onko ihme kun hevonen on alunperin villieläin. Sitten on vangittu ihmisen orjaksi. Älkää sadistit marisko, kestäkää asiaankuuluvat protestit :sneaky::LOL:

Onko kyse siitä, että ihmiset ovat etuoikeutettuja eläimiin nähden? Etuoikeutettu ryhmähän ei kaipaa suojelua.
Ihminen on olevinaan maailman kingi, ja luulee olevansa oikeutettu hyväksikäyttöön ja pahuuteen kaikkia luontokappaleita kohtaan. Itsensä etuoikeuttanut ihminen ei tarvitse suojelua eläimiltä, ne tarvitsevat suojelua pahoilta ihmisilta.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Missä kohtaa?
"LATIMERIA
Tänään 12:58
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti
Elämässä hevoset pahoinpitelevät ihmisiä puremalla, potkimalla, tallomalla ja selästä heittämällä. Koirat viedään puremisesta piikille, mutta hevosia ei.
No onko ihme kun hevonen on alunperin villieläin. Sitten on vangittu ihmisen orjaksi. Älkää sadistit marisko, kestäkää asiaankuuluvat protestit"

Rakastan hevosia ja oon harrastanut ratsastusta ja hevosten hoitoa monia vuosia nuorempana.

Väkivaltaa en suvaitse, mutta, raflaava otsikko ”löi nyrkillä” voi tietenkin luoda jopa melko kamaliakin mielikuvia.

Tässä video:

Normaalisti luultavasti taputan hevosta kovemmin kuin tuo valkku.
Mun lempi hoitohepalla (mitä en kyllä koskaan ratsastanut) oli säkää yli 180cm ja painoa reilu 600kg. Herkkiähän hepat ovat etenkin kyljistä, mutta kun tuon kokoista hiukan nyrkillä työntää peräpäästä niin ei ole moksiskaan.

Rakastan hevosia ja oon harrastanut ratsastusta ja hevosten hoitoa monia vuosia nuorempana.

Väkivaltaa en suvaitse, mutta, raflaava otsikko ”löi nyrkillä” voi tietenkin luoda jopa melko kamaliakin mielikuvia.

Tässä video:

Normaalisti luultavasti taputan hevosta kovemmin kuin tuo valkku.
Mun lempi hoitohepalla (mitä en kyllä koskaan ratsastanut) oli säkää yli 180cm ja painoa reilu 600kg. Herkkiähän hepat ovat etenkin kyljistä, mutta kun tuon kokoista hiukan nyrkillä työntää peräpäästä niin ei ole moksiskaan.
Myrsky vesilasissa.

olin heppahullu nuorena tyttönä ja kerran hevoshullu lehden kautta löysin yhden tytön joka kutsui minut tallille noh..ne oli ihan vi..n sairaita koko perhe vanhemmat halusivat minut katsomaan kun nussivat, minulle annettiin vanha ravihevonen jonka suupielet ei toimineet ja sitten se sekos ja metsätiellä oli puu poikittain putosin arpi ottaan ja hienot vanhemmat laittoivat siihen laastarin menomatkalla ne kpäät pöllis huoltsikalta

Mikäli tämä on totta niin asiaa tulisi viedä eteenpäin. Ilmoita poliisille.

• Tykkää
Reactions: Latimeria
Sinähän hyväksyt ihmisiin kohdistuvan väkivallan.

Missä kohtaa?

Viestissä nro 26.

No onko ihme kun hevonen on alunperin villieläin. Sitten on vangittu ihmisen orjaksi. Älkää sadistit marisko, kestäkää asiaankuuluvat protestit

Onnittelut vuoden huonoimmasta trollauksesta :ROFLMAO:

Tottakai mikä tahansa eläin puolustautuu sinunkaltaistesi hanureiden :devil:rakastamalta sadismilta, jos vaan kykenee ja uskaltaa.

Yhteistyössä