V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
3.145 km vartioitavaa, heh. Ei kyllä kamerat auta, kun kestää vaikka 10 tuntia saapua paikalleEi, mutta kyllä se vartioituna vaikeuttaa laitonta siirtolaisuutta.
Trumpin kannattajissa on samaa outoa ongelmaa kuin Sakuaatunkin, ei tunnisteta eikä tunnusteta idolin mielenvikaisuuttaMä luulen, että hän ei vieläkään myönnä sitä..
Ai nytkö se onkin mun syytä, että siellä riehuivat?@Elena777 vois tulla pyytämään anteeksi Trumpin kannattajien väkivaltaa ja rikoksia
Mä en ole sanonut hänen palaavan presidentiksi elokuussa, mistä sä tollasta revit?Mutta nythän on elokuu. Trump tulee takaisin tässä kuussa
Tuhansia miehiä valvomassa muuria ja liikkumisen takaa niin maastoautot kuin helikopterit.3.145 km vartioitavaa, heh. Ei kyllä kamerat auta, kun kestää vaikka 10 tuntia saapua paikalle
Ala hermostu, Elena, kylla ne muistutukset aikanaan haviavatMä en ole sanonut hänen palaavan presidentiksi elokuussa, mistä sä tollasta revit?
Ei, kun vasemmisto teki siitä ongelman. Muiden presidenttien aikana muuri on ollut ok.Trump teki siitä ongelman. Hän halusi siitä monumentin itselleen, eikä vain raja-aitaa USA:m ja Meksikon rajalle.
Ai nytkö se onkin mun syytä, että siellä riehuivat?
Millos sä pyydät anteeksi omiesi rikoksia?
Niin tosiaan, mietippä sitä että jos trump voittaa: vastustajat mellakoi
Jos Biden voittaa: trumpin kannattajat tuskin mellakoivat.
Ketkä silloin ovat niitä sivistyneempiä?
Eikä maksaisi mitäänTuhansia miehiä valvomassa muuria ja liikkumisen takaa niin maastoautot kuin helikopterit.
Rauhoitu.Myönnä edes, että olit todella pahasti väärässä. Teikäläiset meni jopa hirttämään varapressaa!!! ja Pelosin ehkä myös? Kuolonuhreja tuli kun ”sivistyneet” rebut meni idioottipressansa yllyttäminä murtautumaan demokratian keskukseen.
ps ei ole rekisteriä, eikä tule
Ei teikäläksistä Trumpelon kannattajista kukaan koskaan tuominnut yllytyksiään hyökkäykseen, eikä näiden väkivaltaisten hyökkääjärikollisten toimia. Aina olitte vähättelemassa kaikkea tapahtunutta, ja edelleenkinRauhoitu.
Ketkä ihmeen ''teikäläiset''? Minä siellä en ole ketään hirttänyt tai muutenkaan riehunut, chillaas nyt hieman.
Niin että mitä ihmeen rekisteriä? Siinähän ei tule.
Niin ja edelleen, alappas pyytämään anteeksi teikäläisten hirmutekoja ja rikoksia.
Koetas nyt rauhottua ettei katkee suoni päästä.Ei teikäläksistä Trumpelon kannattajista kukaan koskaan tuominnut yllytyksiään hyökkäykseen, eikä näiden väkivaltaisten hyökkääjärikollisten toimia. Aina olitte vähättelemassa kaikkea tapahtunutta, ja edelleenkin
ja huohh, rikosrekisteristä oli puhe, joko unohdit?
Joo, niin oli trumpelokin. Yksi ISO uhmaikäinen FLOPPIFloppausta
![]()
Trumpin tukijan paljastus floppasi karusti: Oma asiantuntija kumosi luvatut todisteet
Trumpin tukija Michael Lindell ei julkaissut kolmipäiväisessä tietoturvatapahtumassa todisteita Yhdysvaltojen presidentinvaalien hakkeroinnista.www.is.fi
”Tyylikkäästi” hävinneet trumpetistit aina ohittaa kiusalliset asiatKoetas nyt rauhottua ettei katkee suoni päästä.
Kummallista kiihkoa teikäläisiltä aina nää keskustelut täynnä, miten se on mahdollista kun olette kuitenkin niin rauhaa rakastavaisia?
Turvallisuus on aina hintansa väärtti.Eikä maksaisi mitään
Unohda unelmasi, valtiomies Biden pisti stopin muurihullutukselle
Mitä minä tässä olen hävinnyt ja miten niin ohitan ja mitkä kiusalliset asiat?”Tyylikkäästi” hävinneet trumpetistit aina ohittaa kiusalliset asiat
Toivoit Trumpista presidenttiä, joten kuulut siis hävinneiden joukkoonMitä minä tässä olen hävinnyt ja miten niin ohitan ja mitkä kiusalliset asiat?
Tässähän mä sulle vastailen ja yritän sua saada rauhoittumaan.
Ei, kun vasemmisto teki siitä ongelman. Muiden presidenttien aikana muuri on ollut ok.
Mitä minä tässä olen hävinnyt ja miten niin ohitan ja mitkä kiusalliset asiat?
Tässähän mä sulle vastailen ja yritän sua saada rauhoittumaan.
Luepa mitä kirjoitit. Ongelmat tuli Trumpin aikana, vaikka vasemmisto on ollut USA: ssa jo kukaties kuinka kauan.Ei, kun vasemmisto teki siitä ongelman. Muiden presidenttien aikana muuri on ollut ok.
Ööö... en linkittänyt sinuaMä en ole sanonut hänen palaavan presidentiksi elokuussa, mistä sä tollasta revit?
Jenkkilässä pitkään asunut tuttava sanoi, että ei ne demokraatit ole lähelläkään mitään vasemmistoa. Trumpetistit käyttävät sitä vaan jatkuvasti virheellisenä lyömäaseena, kuten palstapesukin jatkuvastiLuepa mitä kirjoitit. Ongelmat tuli Trumpin aikana, vaikka vasemmisto on ollut USA: ssa jo kukaties kuinka kauan.
mitö vasemmisto on siis sanonut ennen ja nyt? Kerro meillekkin miten takki on kääntynyt.