Sairaala joutui rottasotaan Tampereella
Rottia on havaittu Hatanpään sairaalan ja arboretumin rakennusten ympäristössä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei passaa ruokkia oravia jne. Toinen on roskikset ja niiden ympäristö.
Ei eläinten vika vaan ihmisenTodella!
Oltiin viime kesänä eräällä työmaalla jossa oli ulkona roskis mistä kansi aukesi usein kun oli kovempi tuuli. Loppukesästä oli työmaakopin ympärillä ihan liikaa variksia, varpusia ja myös rottia.
Nimenomaan niin. Ihmisten syy se on.Ei eläinten vika vaan ihmisen
Mahtaako tämä mennä jakeluun?![]()
Sairaala joutui rottasotaan Tampereella
Rottia on havaittu Hatanpään sairaalan ja arboretumin rakennusten ympäristössä.www.is.fi
Wau!![]()
Rottakoira Amigo pyydysti kerralla 48 jyrsijää – somesuosio löi tanskalaiskunnan ällikällä: "Emme ole kokeneet vastaavaa"
Fredrikssundin kunta käyttää rottakoiria kissojen sijaan, koska kissoja ei voi kouluttaa.www.mtvuutiset.fi
miksi pitää aina lytätä se kissaWau!
Scipperke (laivakoira) on muistaakseni myös oiva tuossa hommassa.
Kissa on jotenkin niin ilmeinen, että en nähnyt syytä mainita.miksi pitää aina lytätä se kissa
Jaa että tuommonen säkäkorkeudeltaan 5-metrinen koira saa jolkotella ihmisiä vastaan?Jos rotista eroon halutaan, niin vapaana olevat koirat ovat kissoja tehokkaampi ratkaisu.
Jaa että tuommonen säkäkorkeudeltaan 5-metrinen koira saa jolkotella ihmisiä vastaan?
Mikähän rotu tuo on?Jaa että tuommonen säkäkorkeudeltaan 5-metrinen koira saa jolkotella ihmisiä vastaan?
Semmosia jäätäviä, vaahto suussa olevia manalan hur**ia nyt on joka toisella.Mikähän rotu tuo on?
Koska se itse on lynkkaaja joka ei kuulu luontoon äläkä poistattele viestejä joissa totuus sanotaanmiksi pitää aina lytätä se kissa
hoitolassa sanottiin että ne usein kuolee viiveelläKissa on jotenkin niin ilmeinen, että en nähnyt syytä mainita.
Kissa on kyllä reflekseineen oiva. Istuin terassilla ja kissa makas siinä lattialla. Lintu lensi läheltä ohi niin kissa räppäs tassullaan ja pisti linnun suuhunsa. Nappasin kissan syliin ja kirosin, että päästä ny sätänä se lintu menemään! Ei päästänyt. Jouduin vähän heiluttelemaan kissaa niin lintu irtosi ja lensi pois. Lintu ei näyttänyt saaneen mitään vaurioita.
Minä ilmoitin sen asiattoman viestin.Koska se itse on lynkkaaja joka ei kuulu luontoon äläkä poistattele viestejä joissa totuus sanotaan
No voi harmi. Toivotaan että hammas ei lävistänyt ihoa.hoitolassa sanottiin että ne usein kuolee viiveellä
hammas lävistää ihon ja suu on täynnä pöpöjä
Mä tossa mietin, ettäistähän on kyse, kun en oo poistanut tai ilmiantanut mitäänMinä ilmoitin sen asiattoman viestin.