Ylen toimittaja taas mielensä niin pahoitti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan järkyttävää millaisia toimittajia meillä nykyään on. Eivät ole edes tutustuneet Suomen sotahistoriaan, mutta pahoittavat silti mielensä tuollaisista asioista.

”Suomella ollut joskus Venäjän kanssa jotain kärhämää.”

ja

#sitä parempaa Lapin polttamista?

200w.gif

• Tykkää
Reactions: Elena777
saku ei olis polttanu Lappia jos se olis saanu poistua maasta hyvässä järjestyksessä mutta sehän ei itänaapurille passannnu

ne vaati epärealistista aikataulua
Tästä Lapin poltosta on monta tarinaa, jitkut väittää että me poltettiin se itse!
Mä oon kuullut, että kostona sakut sen polttivat kun kokivat, että meikäläiset petti heidät.

Sakut kirjoittivat muustaakseni Muonion kylttiin: ”tässä oli Muonio” ja naulas samaiseen kylttiin suomalaisia kunniamerkkejä. Ei ihan normi settiä siis…

Täytyy jonkun mennä ja kajauttaa Saksan kansallislaulu natsilippu heiluen tuon toimittajan ikkunan alle, josko sitten tajuaisi jotain.

• Haha
Reactions: Lispetti
Eikö Saksalla ole nykyään ihan erinäköinen lippu käytössä kuten Venäjälläkin raitalippu?
On?
Toimittaja oli pahoittanut mielensä syystä että Suomella ja Venäjällä on ollut joskus ''jotain kärhämää keskenään''. Onneksi Suomella ja Saksalla ei ollut mitään kärhämää joskus....eikun.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä