V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hahmon koko nimiLapsi-ruutu
Vek ¨6+7 - Jo puk ku li ei löydy mitään tähän
Röl teki niitä mielellään ja rimpsu on amerikkalainen Ha-perinne mitä lapset sanovat kulkiessaan ovelta ovelle.Minä en keksi Lapsi-ruudun ylhäällä Röl - 8 - 6+3+8 yhdistyy Ha...w... ???
Ekasta jätä yksi kirjain pois ja toka on sen jalassa.Lapsi-ruudussa Pf 4 ja Ko 5 ???
Kiitos!Ekasta jätä yksi kirjain pois ja toka on sen jalassa.
Viimeinen on kirjailijaVinkkiä kaipaisin seuraaviin:
Äiti-ruudussa pääsanasta oikealle 9 saduissa usein paha sellainen ja alas 6 vieraskielinen kappale
Mu sanasta ylös 12+6, ensimmäinen sana väliviivalla
Wikin hakutuloksista löytyy toinen merkitysLapsi-ruudussa se f-f 11
Ja nyt tunnen itseni hiton tyhmäksi, kun tuon sanan olen tietysti nähnyt aiemminkin oikeaa sanaa hakiessani.Wikin hakutuloksista löytyy toinen merkitys
Ja tuolla se sitten ratkesi loppuun saakka. Omaa tyhmyyttää saa taas kiittää että kesti nöin kauan.Ja nyt tunnen itseni hiton tyhmäksi, kun tuon sanan olen tietysti nähnyt aiemminkin oikeaa sanaa hakiessani.
Kiitos!Viimeinen on kirjailija
Eka on näyttelijä vuoden 2020 elokuvassa ja toka Disney Channelin komediasarja (Wiki ehdottaa kun alat kirjoittaa hakukenttään)Kiitos!
Vielä jos vinkkiä saisi ruutuun Isä, vasemmalle alaviistoon 5+6 ja alareunassa Vii tä-sanasta 6+6+10
KiitosEka on näyttelijä vuoden 2020 elokuvassa ja toka Disney Channelin komediasarja (Wiki ehdottaa kun alat kirjoittaa hakukenttään)
NovelliKertoisiko joku mikä on tuo To Ja - kukka 10?
Eka on niiden elokuvien ohjaaja ja toka on yhtyeen albumilla 2020Vielä pariin sanaan saisi vinkkiä:
Isä-ruudussa vas reunassa Ma ja Hä sanojen välissä 6+6
Samassa ruudussa Jä ja RaPu sanojen välissä 10+3
Eka on niiden elokuvien ohjaaja ja toka on yhtyeen albumilla 2020
6 on yleisssana maasta ja myös sen ekan loppulapsi
nuk---11 ja siitä 6- yhdistyy venä
isä
humn.. 9