"Nyt tällä uusromantiikan kaudella nykynainen haluaa alfamiehen, joka on kuin oman elämänsä James Bond: hyvännäköinen, raamikas, jännittävä jne..."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Aidon rakkauden alku on siinä, että toinen ihminen hyväksytään sellaisena kuin hän on: tavallisena vajavaisena ihmisenä, joka ehkä toimii erilaisella rytmillä ja on kiinnostunut erilaisista asioista."

Lainasin Iltalehden jutusta lauseen.
En katso mainoskanavan roskaohjelmia.
Kävin tällä viikolla kysymässä neuvoa koronapassiasiassa. Samalla päivitämme kännykkäsopimukseni.
Jostain syystä miesmyyjä kysyi onko vuoroaan odottava mies puolisoni.
Repesin nauruun. Sanoin eronneeni ja minulla on suomalaisista miehistä huonoja kokemuksia.
Olen nykyään kiinnostunut vain ulkomaisista miehistä ja sekin asia on vain vitsi.
Myyjä pyysi syvästi anteeksi virhettään ja sanoin, että lasken aina leikkiä asialla.
Kenenkään ei pidä ostaa sikaa säkissä. Ihminen voi muuttua vuosien saatossa.
Nuorena en voinut mitenkään tietää, että puolisoni sairastuu vakavasti. Riuduin rinnalla ja voin erittäin huonosti.. Nyt kun taas voin hyvin miksi enää altistaisin itseni vaaraan.
Tämän viikon Iltalehdessä on miestutkijon juttu hoivamiehistä. Kiltti ja kunnollinen mies juo edelleen päihteitä enemmän kuin on hyväksi. Vanhat suomalaiset asenteet ovat syvässä. Viina ja rentoutuminen istuu lujasti suomalaisen miehen asennemaaialmassa.
En siedä tippaakaan juomista, tupakointia ja monta muuta asiaa. Suomessa ei yksinkertaisesti löydy miestä, jonka kelpuuttaisin.

"Aidon rakkauden alku on siinä, että toinen ihminen hyväksytään sellaisena kuin hän on: tavallisena vajavaisena ihmisenä, joka ehkä toimii erilaisella rytmillä ja on kiinnostunut erilaisista asioista."

Lainasin Iltalehden jutusta lauseen.
En katso mainoskanavan roskaohjelmia.
Kävin tällä viikolla kysymässä neuvoa koronapassiasiassa. Samalla päivitämme kännykkäsopimukseni.
Jostain syystä miesmyyjä kysyi onko vuoroaan odottava mies puolisoni.
Repesin nauruun. Sanoin eronneeni ja minulla on suomalaisista miehistä huonoja kokemuksia.
Olen nykyään kiinnostunut vain ulkomaisista miehistä ja sekin asia on vain vitsi.
Myyjä pyysi syvästi anteeksi virhettään ja sanoin, että lasken aina leikkiä asialla.
Kenenkään ei pidä ostaa sikaa säkissä. Ihminen voi muuttua vuosien saatossa.
Nuorena en voinut mitenkään tietää, että puolisoni sairastuu vakavasti. Riuduin rinnalla ja voin erittäin huonosti.. Nyt kun taas voin hyvin miksi enää altistaisin itseni vaaraan.
Tämän viikon Iltalehdessä on miestutkijon juttu hoivamiehistä. Kiltti ja kunnollinen mies juo edelleen päihteitä enemmän kuin on hyväksi. Vanhat suomalaiset asenteet ovat syvässä. Viina ja rentoutuminen istuu lujasti suomalaisen miehen asennemaaialmassa.
En siedä tippaakaan juomista, tupakointia ja monta muuta asiaa. Suomessa ei yksinkertaisesti löydy miestä, jonka kelpuuttaisin.
Suomalaisilla miehillä on huonoja kokemuksia sinusta.

Mä en oikeasti tajua, tai sit mun pää toimii eri lailla.

Tosi harva mies (tai nainen) saa mut kiinnostumaan pelkällä ulkomuodolla. Ja sit kun olen jo paremmin tutustunut niin se, millaiseksi ihmisen koen, vaikuttaa (jotenkin kierosti vissiin, ellei muilla näin käy) siihen, miten ihmisen näen. Eli mukava mies näyttää komeammalta tai veemäinen rumemmalta.

Jotenkin nappaan ne hyvät piirteet ja näen ne selvemmin.

Eli mä olen aina ollut parisuhteessa vain mielestäni tosin hyvännäköisten miesten kanssa. Nykyinenkin on kuin viikinkileffasta blondeine partoineen ja nenä on suora kuin leijonalla ja sinisiin silmiin voi uppoutua... Leveät hartiat, kunnon lihakset, vahvat reidet, ihanasti vatsaa alaspäin laskeutuva karvoitus... :P

Ja fiksuhan tuo on. Hallitsee etenkin ne asiat joissa mä en ehkä niin loista.

Kerrassaan ihana!

Mut íhan tavallinen suomalainen mies se silti on.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mä en oikeasti tajua, tai sit mun pää toimii eri lailla.

Tosi harva mies (tai nainen) saa mut kiinnostumaan pelkällä ulkomuodolla. Ja sit kun olen jo paremmin tutustunut niin se, millaiseksi ihmisen koen, vaikuttaa (jotenkin kierosti vissiin, ellei muilla näin käy) siihen, miten ihmisen näen. Eli mukava mies näyttää komeammalta tai veemäinen rumemmalta.

Jotenkin nappaan ne hyvät piirteet ja näen ne selvemmin.

Eli mä olen aina ollut parisuhteessa vain mielestäni tosin hyvännäköisten miesten kanssa. Nykyinenkin on kuin viikinkileffasta blondeine partoineen ja nenä on suora kuin leijonalla ja sinisiin silmiin voi uppoutua... Leveät hartiat, kunnon lihakset, vahvat reidet, ihanasti vatsaa alaspäin laskeutuva karvoitus...

Ja fiksuhan tuo on. Hallitsee etenkin ne asiat joissa mä en ehkä niin loista.

Kerrassaan ihana!

Mut íhan tavallinen suomalainen mies se silti on.
Sun pää vaan toimii eri tavalla kuin muiden.

Yhteistyössä