Vuoden luontokuva on upea. Mutta mistä voi olla varma että kuva ei ole käsitelty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyi tuo haisee ihan sillille

mermaid+izismile.jpg

Vedenalainen maailma on kyllä nätti. Vaikka mua kalana v-tuttais ku ei koskaan pääsis raittiiseen ilmaan ja aina sais pelätä tuleeko mudan keskeltä joku hauki p*rsuuksiin kiinni. :LOL:

Pitäis joskus ostaa Hannu Hautalan kuvakirja. Kuukkelin maa tms. :)

Tässä pari uiveloa, kaunis kuva Hannulta.
616451

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
Vedenalainen maailma on kyllä nätti. Vaikka mua kalana v-tuttais ku ei koskaan pääsis raittiiseen ilmaan ja aina sais pelätä tuleeko mudan keskeltä joku hauki p*rsuuksiin kiinni.

Pitäis joskus ostaa Hannu Hautalan kuvakirja. Kuukkelin maa tms.

Tässä pari uiveloa, kaunis kuva Hannulta.
Siinä vedenalaisessa maailmassa nainenkin on aina sopivan painoinen, vesi kannattelee. Ei siis koskaan tarvitsisi miettiä, voiko ottaa vielä yhden suklaanapin.

Luontokuvaajan leipä on kapea ja monen hikipisaran takana, joten kaikki tuki on tarpeen.
2009-jpg.jpg

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja Echo
Siinä vedenalaisessa maailmassa nainenkin on aina sopivan painoinen, vesi kannattelee. Ei siis koskaan tarvitsisi miettiä, voiko ottaa vielä yhden suklaanapin.

Luontokuvaajan leipä on kapea ja monen hikipisaran takana, joten kaikki tuki on tarpeen.
2009-jpg.jpg
Mä kyllä vajoaisin kalana pohjaan. Oikein raikkaan iltapäivälenkin jälkeen repsahdin ja vedin huomisen vierasvaroja, 3 suklaadonitsia. :o

normal_eilatG12160312_6500.jpg

On komea kuva salamaterista ja todella lumoava idea kuvata noin!❤️

• Tykkää
Reactions: Echo
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mä oon talvikuvafani. En nyt löytänyt lemppareita, mutta näilläkin pääsee jo tunnelmaan.❤

9d18fdbeb9714419e6e4ca3f052c7158.jpg

921a900c49ca0526f4cb3564ad88a65e.png

7640c0ae1e5d1a9c66c430cfc5464f7d.jpg

En minä sinne kutulammikkoon olisi ollut tulossa, siellähän oli liskomies. Korkeintaan olisin luontokuvannut toimianne...
Eihän sinulla ole edes oikean mallisia silmiä!
Me voidaan Echon kanssa kohta näyttää miten m1es on niin raskas että painuu pohjaan kuin kivi!🤭

• Haha
Reactions: Echo
  • Haha
Reactions: Lispetti
No mitä-pä.

M1ehelle heitettiin pari avainsanaa ja se rakensi niistä "näppärän" tarinan
VASTA yks pyrstökäs tsainapimu esitelty. Ja mitä hittoa, sillä oli riippatissit!😮
Alan huolestua. m1es on huonossa vedossa.😱

• Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti ja m1es

Uusimmat

Yhteistyössä