Tynkkysen kimppuun käyty

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elena777
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jännä ettei kasvoissa näy mitään kohdassa, johon isku on tullut ja videolla pitää naaman toisen puolen esillä.
Video oli ladattu käsittääkseni aika pian tapauksen jälkeen ja yleensä kasvoilla näkyvät mustelmat alkavat näkymään kunnolla n. vuorokauden kuluttua.

Miten muistuukaan mieleen Sipilän tapaus, jolle täälläkin naureskeltiin. Tai se, mitä Hakkarainen kansanedustajakollegalleen. Vieritettiin jopa naisen syyksi.
Itse en naureskellut Sipilän tapauksessa itse tapahtuneelle vaan ihmettelin enemmänkin sitä miten hänellä oli pokkaa väittää jotain mitä videolla ei näkynyt.
Häntä tönäistiin, ei hakattu niinkuin sillon yritti väittää.

Jännä ettei kasvoissa näy mitään kohdassa, johon isku on tullut ja videolla pitää naaman toisen puolen esillä.

Katsopa tarkemmin. Näkyy täysin selvästi videolla, että oikea puoli kasvoista punottaa ja on turvoksissa. Huomasin tämän jo ennen kuin Sebastian näytti, mihin isku osui.

• Surullinen
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Itse en naureskellut Sipilän tapauksessa itse tapahtuneelle vaan ihmettelin enemmänkin sitä miten hänellä oli pokkaa väittää jotain mitä videolla ei näkynyt.
Häntä tönäistiin, ei hakattu niinkuin sillon yritti väittää.
Sipilä nolasi itsensä pahasti, tosi neitimäistä käytöstä miehelle valehdella lyömisestä kun ei sitä ollut

Sietäisi saada rangaistuksen siitä

Sipilä nolasi itsensä pahasti, tosi neitimäistä käytöstä miehelle valehdella lyömisestä kun ei sitä ollut

Sietäisi saada rangaistuksen siitä

Tönäisy on myös vaarallista. Jos kaatuu pahasti, voi vaikka kuolla.

• Tykkää
Vähättelivät millä tavalla?
Sipilää tuupattiin selkään, ei hakattu. Hakkaaminen on sen verran raakaa väkivaltaa, että sen olisi erottanut kyllä videoilta heti.

Se että tuupattiin, niin sekö on sitten ok ja oikeutus naureskelemaan?

Yhteistyössä