Miten selviän erosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cycahha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cycahha

Uusi jäsen
11.12.2021
1
0
1
48
Mieheni vaan jätti minut ja lapset maanantaina toisen takia jonka kanssa oli ollut vain alle kaksi viikkoa.
Olemme olleet yhdessä 26v.
Miten voin selvitä tästä?
Yöt nukun huonosti ja tuntuu et aamuisin herään aina samaan päivään.
Mulla on niin tyhjä olo.
Mikä munssa on vikana?
En vaan jaksa tätä oloa enää.
Odotan koko ajan että tulisi vielä takaisin.
Olin vain 17 kun ruvettiin olemaan yhdessä ja nyt olen ihan yksin.

Mieheni vaan jätti minut ja lapset maanantaina toisen takia jonka kanssa oli ollut vain alle kaksi viikkoa.
Olemme olleet yhdessä 26v.
Miten voin selvitä tästä?
Yöt nukun huonosti ja tuntuu et aamuisin herään aina samaan päivään.
Mulla on niin tyhjä olo.
Mikä munssa on vikana?
En vaan jaksa tätä oloa enää.
Odotan koko ajan että tulisi vielä takaisin.
Olin vain 17 kun ruvettiin olemaan yhdessä ja nyt olen ihan yksin.

laita laastarisuhde

Nyt on aika ryhtyä järjestelemään omaa, sinun ja lasten elämää. Helpota oloasi ajatuksella, että pidätte suhteesta nyt lomaa. Itke itkusi ja ikäväsi se muuttuu pian katkeruudeksi ja vihaksi mutta kuuluu asiaan. Kaikkeen tottuu ja kaikella on tarkoituksensa. Älä syytä itseäsi koska miehesi oli se, joka valintansa teki.
Todennäköisesti miehesi on tehnyt erotyötä jo pitkään ja tämä uusi suhde mahdollisti hänen lähtönsä.
Jos ajattelet järjellä, niin et halua takaisin miestä, joka on toiminut näin epäreilusti sinua kohtaan.

Ei oo sanoja. En pysty edes kuvittelemaan miltä susta tuntuu.

Mutta päivä kerrallaan. Älä vaadi itseltäsi nyt liikoja, joulu menee miten menee.
Sure tässä vaiheessa kunnolla.

Mutta muista, että miehen teko ei vähennä sun arvokkuuttasi ja naiseuttasi.
-Voimia.

Pärjäät kyllä. Ja selviät.
Päivä kerrallaan. Keskityt olemassa olevaan, itseesi ja lapsiinne. Arkeen. Siihen, että se toimii.
Ja käsittele tunteesi, sulla on oikeus tuntea kaikki mahdollinen ja itsesi puolesta itkut kannattaa itkeä. Muuten ne koteloituvat turhan raskaaksi painoksi mielen päälle. Eroseminaari tai terapeutilla käynti ei ole pahaksi, päinvastoin. Ja muista tärkein: sinä olet arvokas ihminen.

Voimia Ap!

Minulla auttoi kiire. Mulla ei ollut aikaa, eikä mahdollisuutta romahtaa, piti kannustaa kuskata ja kokata.

Kun surusta on siirrytty vihaan ja katkeruuteen niin sitten on vuorossa ne hyvät asiat mitä näkee. Monesti mietti, että onpa ihanaa kun ei tarvitse enää tehdä niin tai näin koska miestä ei enää ole. Huomasi todella paljon hyviä puolia siinä, että saa olla joskus itsekseen ja itsekäskin.
Ne ensimmäiset hetket kun tunsin että olen voiton puolella surusta jne. - olivat aivan mahtavia!
Tämä on minullekin ensimmäinen kerta kun olen ilman romanttista ihmissuhdetta ja mä rakastan tätä! Olen niin helpottunut, onnellinen ja minulla on aikaa myös itselleni!❤
Ja rakkaat lapseni ovat kyllä kantava voima ihan kaikessa, he saavat minut toimimaan oikein.❤

Annetaan ajan kulua hetki eteen päin - sinä selviät kyllä - te selviätte!

Yhteistyössä