V
vierailija
Vieras
Eevi valittelee instassa, kun on niin sairaan itkuinen vauva. Eevi on ROKOTETTU ja imettää. Let's face the reason of crying. Vauvaa käy niin sääliksi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eevi valittelee instassa, kun on niin sairaan itkuinen vauva. Eevi on ROKOTETTU ja imettää. Let's face the reason of crying. Vauvaa käy niin sääliksi
ja siinä taas yksi höpöttäjäEevi valittelee instassa, kun on niin sairaan itkuinen vauva. Eevi on ROKOTETTU ja imettää. Let's face the reason of crying. Vauvaa käy niin sääliksi
Oletko vähän vajaa?Totta. Ennen ei ollut itkuisia vauvoja. Ainut syy itkuiseen vauvaan voi olla vain ja ainoastaan koronarokote.
Ei sorbitolia ole voinut syödä 30 vuoteen. Mistähän se on tehty?Mun vauvan itkun syyksi löytyi makeutusaineella makeutettu kalkkitabletti, mitä siis itse söin. Itkut loppuivat 3 päivää sen jälkeen kun vaihdoin merkin makeuttamattomaan. Se aine taisi olla sorbitoli. Tuli apteekissa sattumalta mainittua väsymys ja itkuinen pikkuvauva, myyjä katsoi purkkia mitä olin ostamassa ja suositteli kokeilla toista merkkiä.
En usko että rokotus heillä vaikuttaa, ei sillä ole mitään perusteltua toimintamekanismia siihen. Joku äidin ruuassa saattaa aiheuttaa ilmavaivoja tai sitten vauvalla on reiluksi.