Hyvänlainen ja vääränlainen herkkyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä mode sen tietäis monellako kukakin kirjottaa? Nyt esität tyhmää ja toteat että ne näkee tiedot.
No oon luullu että ne näkee edes meidän IP-osoitteet.

Mutta voi sua kun joku päivä sulle valkenee että me (keitä nyt mun alter egoiksi syytät? Lispetti, m1es vai keitä mainitsit?) ollaan 3 eri henkilöä.
Meikästä on sanottu että mulla on oma, tunnistettava tyyli.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kuka heviletin Samu??:oops: Maijasta ja Mauristahan tässä puhuttiin :unsure:
No en tiedä miksi vaihdoin Maijan lennosta IT-Samuun. Josta tuliki sairaanhoitaja.

Mut mulle tulee IT-tyypistä mieleen aina että ne on Samuja. Semmonen söpö, turvallisen perheen poitsu, joka menee IT-puolelle Amkiin. Joka ei tavallaan näytä kaikkia korttejaan kerralla.
Toisin ku Mauri.

No en tiedä miksi vaihdoin Maijan lennosta IT-Samuun. Josta tuliki sairaanhoitaja.

Mut mulle tulee IT-tyypistä mieleen aina että ne on Samuja. Semmonen söpö, turvallisen perheen poitsu, joka ei tavallaan näytä kaikkia korttejaan kerralla.
Toisin ku Mauri.
Samu on sellainen pitkä kuikelo vaalea jolla on pyöreet rillit ja vinot likaiset hampaat.
Ei oo menestynyt naisrintamalla, on kova kyttäämään ropnoa. 😬

• Haha
  • Vau!
Reactions: Echo ja Elena777
Samu on sellainen pitkä kuikelo vaalea jolla on pyöreet rillit ja vinot likaiset hampaat.
Ei oo menestynyt naisrintamalla, on kova kyttäämään ropnoa. 😬
EI OO! :o

IT-Samu on ruskeahiuksinen, niinku Sunnuntailounas-sarjan Jarkko Niemi.

13-1-50083721-1551720556408

Ei oo menestynyt naisrintamalla, on kova kyttäämään ropnoa.
Hah, nimenomaan, tää mielikuva tuli mullekin mieleen...paitti että mun mielestä Samulla on sellaset ruskeet ja rasvaset korvien yli kasvaneet hiukset ja pari sinnikästä finniä naamassa ja leuassa peräti 3 partahaituvaa.

• Haha
Reactions: Lispetti
I knew it. Esitetään kun ei ymmärrettäs mitään, mutta et sä ketään vedätä
Mikä muka "me?" Sä taidat olla palstan ainoita epäluuloisia, tai et oikeesti osaa lukea ihmisiä.

Mä olen kristitty, huono sellainen, mutta en mä koskaan keksisi jotain nuorista muijista haaveilevaa mies-nikkiä, joka sotisi kristillisyyttä vastaan, tai jotain iloisen rempseää Lispetti-nikkiä. Enkä mä jaksais ees vaihtaa tyyliä joka viestissä.
Se olisi yhdelle ihmiselle mahdottomuus ajankäytöllisesti ja muistamisen takia.

No, turhaan mä sulle puhun. Mutta mä saatan täällä puhua ronskisti, haukkua Sieppiä jne., mutta valehtelijaksi mua ei voi syyttää. Mä puhun totta. :mad:

Viimeksi muokattu:
Mikä muka "me?" Sä taidat olla palstan ainoita epäluuloisia, tai et oikeesti osaa lukea ihmisiä.

Mä olen kristitty, huono sellainen, mutta en mä koskaan keksisi jotain nuorista muijista haaveilevaa mies-nikkiä, joka sotisi kristillisyyttä vastaan, tai jotain rempseää Lispetti-nikkiä. Enkä mä jaksais ees vaihtaa tyyliä joka viestissä.
Se olisi yhdelle ihmiselle mahdottomuus ajankäytöllisesti ja muistamisen takia.

No, turhaan mä sulle puhun. Mutta mä saatan täällä puhua ronskisti, haukkua Sieppiä jne., mutta valehtelijaksi mua ei voi syyttää. Mä puhun totta. :mad:

Kaikkia yhdistää yksi asia. Tai no kaksi

Kaikkia yhdistää yksi asia. Tai no kaksi
No ohhoh. Mua, naapurin Sippe-Mirkkulia ja Kaija-Terttulia yhdistää kans moni asia, tykätään puutarhanhoidosta, kissoista, auringosta, persuista, suklaasta!

Töissä mua ja Perttiä, Tanja-Saritaa ja Susannaa yhdistää rakkaus hyvään italialaiseen ruokaan, siihen ja siihen leffaan....

Ootko sä yleensä aina muita vastaan, niin ettet tapaa samanmielisiä?

• Tykkää
Reactions: Elena777
No ohhoh. Mua, naapurin Sippe-Mirkkulia ja Kaija-Terttulia yhdistää kans moni asia, tykätään puutarhanhoidosta, kissoista, auringosta, persuista, suklaasta!

Töissä mua ja Perttiä, Tanja-Saritaa ja Susannaa yhdistää rakkaus hyvään italialaiseen ruokaan, siihen ja siihen leffaan....

Ootko sä yleensä aina muita vastaan, niin ettet tapaa samanmielisiä?

Tunnistat sen siis itekin?

Elän ihan hyvin elämääni, olen opetellut mitä voin tehdä ja mitä ei kannata (esim ei kannata lukea tätä palstaa, tai ei ainakaan kannattaisi kirjoittaa tänne mutta nyt aihe liippasi niin läheltä). Totta on että en ole aina kovin rohkea olemaan oma itseni, usein kaipaan hieman tukea, hymykin riittää. Joskus poistun tilanteesta jos rohkeus ei riitä. Tämä johtuu pelosta että saan arvosteluja, niitä olen koko ikäni saanut koska olen vauhdikas sählääjä. Äsken kuitenkin keskityin kertomaan keskiverrosta poikkeavasta ominaisuudestani.
Arvostan myös sitä ominaisuutta, sen mukanaan tuomaa elämiskykyä. Näen esim muista ihmisistä aika nopeasti minkälaisia he ovat, mutta voin myös olla kaveri vaikka en pitäisikään tyypistä, se vaan vaatii taas enemmän voimavaroja.
Erityisherkillä ,niin kuin kellään, ei muuten ole samaa määrää voimavaroja, vaan määrä on yksilöllistä.
Olen korkeastikoulutettu, mulla on oma yritys ja yksi työntekijä, perhe, omakotitalo, kesämökki, ystäviä, harrastuksia joista osa on sosiaalisia ja osa yksin nyhräämistä.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tätä palstaa ei kannata lukea.
Selailin uusinta srk-lehteä. Kirkkoherra Marja Heltelä kertoi keskusteluistaan ihmisten kanssa. Hän antoi hyvät ohjeet jaksamiseen nykyisessä maailmantilanteessa.
Tämä palsta on ummehtunut.
Muutamat henkilöt dominoivat palstaa.
En ole koskaan kirjautunut nettikeskusteluihin enkä tule kirjautumaan.
Ehkä ap. on hieman vainoharhainen ja luulee minun seuraavan häntä. Vältän hänen viestien lukemista. Sara Sieppi osallistuu viidakko-ohjelmaan ja on sen takia julkisuudessa. Siksi kai klikkasin häntä ruotivan ketjun auki ja otin kantaa hänen puolesta.
Kirkko tekee kaikkensa nuorten mt-asioiden eteen. Toivon, ettö tämä palsta puhdistuu ja nuoret ottavat palstan omakseen.
Luultavasti koronarajoitukset vähenevät alkavalla viikolla. Luotetaan tulevaisuuteen ja tehdään osamme.
Lukemassani lehdessä naislääkäri puhuu murrosikäisen aivojen kehityksestä.
Vanhemmilla on valtava vastuu lastensa hyvinvoinnista.
Onneksi en aikoinaan eksynyt tälle palstalle.
Missään muualla netissä en ole saanut niin pahaa mieltä kuin tällä palstalla.

• Haha
Reactions: Echo
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tätä palstaa ei kannata lukea.
Selailin uusinta srk-lehteä. Kirkkoherra Marja Heltelä kertoi keskusteluistaan ihmisten kanssa. Hän antoi hyvät ohjeet jaksamiseen nykyisessä maailmantilanteessa.
Tämä palsta on ummehtunut.
Muutamat henkilöt dominoivat palstaa.
En ole koskaan kirjautunut nettikeskusteluihin enkä tule kirjautumaan.
Ehkä ap. on hieman vainoharhainen ja luulee minun seuraavan häntä. Vältän hänen viestien lukemista. Sara Sieppi osallistuu viidakko-ohjelmaan ja on sen takia julkisuudessa. Siksi kai klikkasin häntä ruotivan ketjun auki ja otin kantaa hänen puolesta.
Kirkko tekee kaikkensa nuorten mt-asioiden eteen. Toivon, ettö tämä palsta puhdistuu ja nuoret ottavat palstan omakseen.
Luultavasti koronarajoitukset vähenevät alkavalla viikolla. Luotetaan tulevaisuuteen ja tehdään osamme.
Lukemassani lehdessä naislääkäri puhuu murrosikäisen aivojen kehityksestä.
Vanhemmilla on valtava vastuu lastensa hyvinvoinnista.
Onneksi en aikoinaan eksynyt tälle palstalle.
Missään muualla netissä en ole saanut niin pahaa mieltä kuin tällä palstalla.
Miks sä kuitenki törötät MUN ketjussa? Masokisti? :D

Sinun ketju, ok. Tiedätkö, että toisen kuunteleminen on taito ja se jos joku on hyvänlaatuista herkkyyttä. Valitettavasti on ihmisiä, joilta taito puuttuu.
No kun tuo Alepa-täti just julisti että ohittaa mun tekstit. Eli ei kuuntele.
Niin miks se töröttää MUN ketjussa? :LOL:

Niin, suurin osa ihmisistä asettuu välimaastoon, Maijan/Samun ja Maurin välille. Mä oon puolivälissä tai vähän Maijaan/Samuun päin kallellaan.

En uskaltaisi mennä naimisiin ikävuosina 13-30 koheltaneen Maurin kanssa, vaikka sen kans ois kiva jutella vaikka politiikasta, vaikka se ois työkaverina hauska, ja vaikka se kärräisi potilaita riemulla niin että kolina kävis.

Samun kyky lukea tilanteita on monta kertaa parempi.
Mä kyllä nyt tipahdin, että kuka näistä sun mielikuvitusystävistä on herkkä tai yliherkkä?

Yhteistyössä