V
vierailija
Vieras
Mietin samaa.Mä kyllä nyt tipahdin, että kuka näistä sun mielikuvitusystävistä on herkkä tai yliherkkä?
Miksi avautua tästä täällä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mietin samaa.Mä kyllä nyt tipahdin, että kuka näistä sun mielikuvitusystävistä on herkkä tai yliherkkä?
Mä kyllä nyt tipahdin, että kuka näistä sun mielikuvitusystävistä on herkkä tai yliherkkä?
@EchoMietin samaa.
Miksi avautua tästä täällä?
Noooo et kyllä kieltämättä nyt ymmärtänyt. Et taida paljoa pohdiskella asioita?en kyllä ymmärtänyt yhtään. joskus sitä aattelee olevansa liian herkkä kun itkee hyvät ja pahat asiat. mutta herkkyys ei ole kuitenkaan kuulema ikinä paha asia. vaikka siitä välillä kärsii. parempi olla herkkä kuin kova kuin kivi, johon ei mikään vaikuta eikä pysty
enkä kyllä viitsinyt edes paneutua tuohon viestiin kovin syvällisesti. pohdiskelen kyllä asioita paljonkin liiankin paljon. ja varmaan se on osa syy romahtamiseeniNoooo et kyllä kieltämättä nyt ymmärtänyt. Et taida paljoa pohdiskella asioita? (sori taas)
En mä nyt niin pöljä ole että tunteet, ja surun ja itkun kieltäisin, niinkuin se nyt mun vallassa ees ois.
Jos mä kirjoittaisin kaikki välirönsyt aloitusviestissä auki (joo on hyvä itkeä kun ahdistaa, joskus on aikakausia kun on herkempi), niin mun aloitusviesti ois kilometrin pitunen. Se on sitä jo nyt.