V
vierailija
Vieras
Siis pelottaa niin, että on parempi piilottaa pää pensaaseen.On järjetöntä olla orjana Suomessa, kun voi muuttaa johonkin EU-maahan josta ei palauteta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis pelottaa niin, että on parempi piilottaa pää pensaaseen.On järjetöntä olla orjana Suomessa, kun voi muuttaa johonkin EU-maahan josta ei palauteta
Yksi rahtilaiva hetken aikaa poikittain Suezin kanavalla ja sen seurauksena Euroopan huoltotilanne ei ole vieläkään normaali.
Kiinalaiset ovat tottuneet vähempään kuin länsimaiset ihmiset ja Kiinassa ei tarvitse järjestää vaaleja.
On ihan hullua että Putinin valtakautta jatkettiin lakisääteisesti.Huomioisin tässä sen, että mitä kauemmin ihminen on vallassa, sitä häikäilemättömämpi hänestä tulee. Valta ei sovi ihmisille. Se sairastuttaa useimmat.
Putin on toiminut keisarina aivan liian pitkään. Eikä taloudelliset pakotteet häntä hetkauta niin kauan, kun se ei vaikuta häneen. Kansan kärsimys on yhdenrekevää.
Mä kattelin tänään meidän koiraa. Jos tulee ruokapula, ruoan hinta nousee pilviin ja kaikki tuon hauvan syömät raksutkin käy ihmisen ruuasta.Mutta, kukaan ei kuollut sen vuoksi, nälkiintynyt, paleltunut kuoliaaksi tai ollut saamatta hoitoa.
Kaikkia harmittaa luopua luksuksesta, jos siihen on tottunut. Se ei kuitenkaan tarkoita, että ihmisiä kuolisi kuin kärpäsiä.
Tästä syystä myös jokaisen maan pitäisi pystyä olemaan 'omavarainen" niin pitkälle kuin mahdollista.
Kiinalaiset nyt on kovaa sakkia jo siksikin, että jengi siellä syö mitä tahansa menneiden vuosien nälänhädän vuoksi, mutta eivät hekään halua luopua elintasostaan yhtään sen enempää kuin mekään.
Jussi on parasta, mitä Suomelle on pitkään aikaan tapahtunut.Hyvä Jussiiiiiiii
Juu. Kiinan ja Intian tukemiselle heti stoppi, jos tukevat Venäjää.Ei kukaan ole muuta väittänytkään. Pointti on se, että sivistyneen maailman ei pidä ole missään tekemisissä barbaarien kanssa. Kiina ja Intia voivat sitten päättää haluavatko olla osa sivistynyttä maailmaa vai barbaareja. Intia varmaan on mielellään länsimaiden joukossa, mutta Kiinahan on jo puolensa valinnut. Samalla pitäisi laittaa välit poikki siihenkin suuntaan. Maailmassa on siedetty liian pitkään ihmisoikeuksien polkemista talouden takia.
Suomessakin on toimittu samoin.On ihan hullua että Putinin valtakautta jatkettiin lakisääteisesti.
On ihan hullua että Putinin valtakautta jatkettiin lakisääteisesti.
Kyllä sä nälissäsi kykenet syömään jopa koirasiMutta sitten aattelin että ei. Jos tulee nälänhätä, tuo rakas koira päätyy liiterin taa mut ei sentään meidän lautaselle.
En pysty. Vedän vaikka kuusenkerkkämuhennosta sitä ennen.Kyllä sä nälissäsi kykenet syömään jopa koirasi
Suomessa tarjottiin sota-aikana ravintolassa muunneltua teertä otappa selvää mitä se on.En pysty. Vedän vaikka kuusenkerkkämuhennosta sitä ennen.
No mä luin taas jutun et xi kehotti putinia neuvotteluihn ukrainan kanssa.Kiina sanoi ettei toisen maan sisäisiin asioihin saa puuttua. Eli sitten kun Kiina hyökkää Taiwaniin niin muut pitäkööt turpansa kiinni.
Oliko se ihan itse Xi vai jonkun tiedottajan näennäis diplomatiaa?No mä luin taas jutun et xi kehotti putinia neuvotteluihn ukrainan kanssa.
No oli puhunut itse puhelimessa. Mut eihän sitä tosiaan varmaksi voi sanoaOliko se ihan itse Xi vai jonkun tiedottajan näennäis diplomatiaa?
Sitten se oli propagantaa.No oli puhunut itse puhelimessa. Mut eihän sitä tosiaan varmaksi voi sanoa
No mutta ei ihan täysin kuitenkaan tue tätä?. Toki teot on sitten eri juttuSitten se oli propagantaa.
Sä et ole koskaan kokenut todellista nälkää.En pysty. Vedän vaikka kuusenkerkkämuhennosta sitä ennen.
Aika näyttää.No mutta ei ihan täysin kuitenkaan tue tätä?. Toki teot on sitten eri juttu
![]()
‘Abandon cold war mentality...’: Xi urges Putin to negotiate with Ukraine to resolve crisis
In a telephone call between the two leaders on Friday, day 2 of Russia's invasion of Ukraine, the Chinese President also urged his Russian counterpart to respect ‘reasonable security concerns’ of all countries.www.hindustantimes.com
Se on paistettu varis.Suomessa tarjottiin sota-aikana ravintolassa muunneltua teertä otappa selvää mitä se on.
En ole. Enkä tiedä, miten nälkä sumentaa aivot.Sä et ole koskaan kokenut todellista nälkää.
Ihminen syö nälkäänsä vaikka toista ihmistä.En ole. Enkä tiedä, miten nälkä sumentaa aivot.
Mutta mä olen luolteeltani pessimistinen varautuja, mulla on esim.kotivarasto.
Ja jos alkaa olla Suomen rajan takana rautaa vähän samaan malliin kuin Ukrainan kohdalla, lähtee meidän Rekulta nirri, ja siinä vaiheessa mulla ei ole ihan kova nälkä vielä jotta söisin sen.
Valitettavasti. Sitouduttiin ottaan tuo koiruli 15-20 vuodeksi mutta EHKÄ sota on ihan hyvä syy lopettaa se.
Juu mutta mä oon uskova, ja oli mikä tahansa henkeäni uhkaava tilanne, niin ajattelisin että Jumala korjaa pois mut. Samaa ajattelua on marttyyreillä: mieluummin oma nirri lähtee, kuin vakaumus.Ihminen syö nälkäänsä vaikka toista ihmistä.
Mitä eroa, pataan vain.Se on paistettu varis.