Jos Venäjä valtais Suomen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulisin Lissun mielipiteen mielelläni.

Oma veikkaus olis, että olis heiluttamassa Venäjän lippua kaduilla.
Lapset lähtis turvaan ulkomaille, ystäväperheen luo.
Minä luultavasti jäisin Suomeen, ehkä minusta olisi jotakin hyötyä täällä.

Miksi ihmeessä heiluttelisin Venäjän lippua?

Niin putella olisi yksi mielenkiinnon kohde

Putella epäillään olevan siis samat mielenkiinnon aiheet kuin eräällä vasemmistolaisella jonka ystäväpiiri ulottuu aina korkeimmalle poliittiselle tasolle asti.

Jos Venäjä valtais Suomen vaikkapa ensi kesänä 2022. Oletetaan, että homma kävisi pikasesti ja pakotteista huolimatta kunnon apua Suomelle ei tulisi. Miksi tulisikaan kun ei olla Natossa.

Millaista luulisit täällä sitten olevan? Lähtisitkö pois Suomesta ja mihin menisit/ mitä tekisit?

Tää nyt tällaisena ajatusleikkinä. En edellenkään usko, että tällaista vaaraa on. Mutta sattuneesta syystä sellainenkin mahdollisuus on tullut mieleen.
Lähtisin mökille rillaamaan makkaraa ja juomaan kaljoo.

Lapset lähtis turvaan ulkomaille, ystäväperheen luo.
Minä luultavasti jäisin Suomeen, ehkä minusta olisi jotakin hyötyä täällä.

Miksi ihmeessä heiluttelisin Venäjän lippua?

Susta on jo nyt hyötyä paljon, siis niille hyökääjille. Saisit varmaan mitalin valloitajalta. Fasismin vastaisesta taistelusta.

Ja tietenkin heiluttelisit lippua kun putinisti kerran olet.

Susta on jo nyt hyötyä paljon, siis niille hyökääjille. Saisit varmaan mitalin valloitajalta. Fasismin vastaisesta taistelusta.

Ja tietenkin heiluttelisit lippua kun putinisti kerran olet.
Saat oikein luvan kanssa jatkaa tuota pahan olisi purkamista minuun.

Mä ymmärrän sua. Meillä kaikilla on paha olla.

Toivon sinulle ja kaikille jaksamista tässä vaikeassa tilanteessa. Ihan oikeasti ja vilpittömästi.

Toivon sinulle ja kaikille jaksamista tässä vaikeassa tilanteessa. Ihan oikeasti ja vilpittömästi.
Muistan silloin ennenvanhaan, kun mukuloita vielä oltiin ja usein meidän keskenäiset välienselvittelyt menivät hiukan kovaäänisiksi. Isä mulkoili meno aikansa, mutta kun ei enää nyrkit piisannut, vaan alettiin hakea jotakin kättäpitmpää, silloin pamahti nyrkki pöyrtään ja äijä karjaisi niin että klasit helisivät että tapelkaa sovinnossa.
Olisiko hyvä ohje tällekin palstalle, tidä häntä.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Sulla paha olo taitaa johtua vaan siitä, että Putlerin operaatio ei oo menny ihan nappiin.

Emmä enempää suhun pahaa oloani pura. Se on ihan sama kun huutais naama punasena jollekin Turtiaiselle. Ihan turhaa hommaa. Vatipäitä kaikki tyynni.

Muistan silloin ennenvanhaan, kun mukuloita vielä oltiin ja usein meidän keskenäiset välienselvittelyt menivät hiukan kovaäänisiksi. Isä mulkoili meno aikansa, mutta kun ei enää nyrkit piisannut, vaan alettiin hakea jotakin kättäpitmpää, silloin pamahti nyrkki pöyrtään ja äijä karjaisi niin että klasit helisivät että tapelkaa sovinnossa.
Olisiko hyvä ohje tällekin palstalle, tidä häntä.
Omien lasten tapellessa olisin jo aikaa sitten pyytänyt heitä vaikenemaan, mutta nämä ovat aikuisia ihmisiä, tuskissaan ja vihoissaan -
jokaisella on se oma keinonsa selviytyä.

Enkä minäkään aivan syytön ole siihen että jotkut provosoituvat joistain vastauksistani:
vastaan minulle kohdistettuihin asiallisiin viesteihin asiallisesti, mutta asiattomiin vastailen miten huvittaa.

Tähän samaan voisi lisätä:
En ole se henkilö jolta saa tukea siihen, että sota jatkuu tai laajenee.
Se on kirjoittelijoiden hyvä ymmärtää lukiessaan viestejäni.

Kai sitä jonnekin Eurooppaan tulis suunnattua. Mutsi asuu kyllä usassa, mutta en jotenkaan koe jenkkilää sellaiseksi paikaksi missä viihtyisin. Toki kivahan siellä on käydä, mutta vakituisena asuinpaikkana... ei sit kuitenkaan.

Yhteistyössä