V
vierailija
Vieras
Weissmullerit on kultaa!Tarzan elokuvat, sellanen missä näytteli Bo Derek oli joskus ihan ehta suosikki, mutta mikään ei voita johnny weissmullerin leffoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Weissmullerit on kultaa!Tarzan elokuvat, sellanen missä näytteli Bo Derek oli joskus ihan ehta suosikki, mutta mikään ei voita johnny weissmullerin leffoja.
Punaisen lokakuun katsoin vasta ja oli edelleen ihan hyvä. Mutta kannattaa lukea se kirja. Ainakin silloin aikanaan se oli parempi. Puhalluksen ja dollarielokuvat osaan ulkoa koska VHS-aikana niitä leffoja katsottiin, joita sattui hyllyssä olemaan. Richard Geret voisi ottaa työn alle. -apPunainen lokakuu, Upseeri ja herrasmies, Amerikan gigolo, Vain muutaman dollarin tähden, Puhallus
Neljät häät on kanssa elokuva, jonka olen tässä vuoden sisällä katsonut. Oli ihan ok. Star Warsit ja Bondit on sitä kamaa, josta osaa suunnilleen kaikki vuorosanatkin. Marilyn Monroe voisi mennä listalle. Chaplinista ja muista mustavalkoisista en oikein ole koskaan välittänyt. -apIhan näitä tavallisia tulee katsottua uudelleen, ehkä niistä vaan tulee jotenkin hyvä rauhallinen turvallinen fiilis.
Olen rutiinien orja.
007 leffoja, Marilyn Monroen, Chaplinin, Pretty Woman, Neljät häät ja hautajaiset, Notting Hill, Agatha Christien, Star Warsit jne.
Neljät häät on kanssa elokuva, jonka olen tässä vuoden sisällä katsonut. Oli ihan ok. Star Warsit ja Bondit on sitä kamaa, josta osaa suunnilleen kaikki vuorosanatkin. Marilyn Monroe voisi mennä listalle. Chaplinista ja muista mustavalkoisista en oikein ole koskaan välittänyt. -ap
Jos tykkää chaplinista kannattaa kokeilla myös Buster keatonin elokuvia, omasta mielestäni jopa parempia mutta jostain syystä chaplin jäänyt tunnetummaksi.Chaplin on nero ja ajaton
In to the Wild lähti muuten listalle. Olen rankannut sen imdb:ssä 9/10, mikä tarkoittaa että olen pitänyt siitä todella paljon. Stand by me on myös huippu (suositus kaikille). Paistettuja vihreitä tomaatteja en ole nähnyt, mutta pitää painaa mieleen.Paistetut vihreät tomaatit-elokuvan haluaisin nähdä jotta tietäisin, oliko se oikeasti niin hyvä mitä muistelen.
Hiiriä ja ihmisiä -mieluiten se versio missä on John Malkowich.
Stand by me, viimeinen kesä.
Cast away, tuuliajolla.
In to the Wild, erämaan armoille.
Paistetut vihreät tomaatit on aivan huippu!In to the Wild lähti muuten listalle. Olen rankannut sen imdb:ssä 9/10, mikä tarkoittaa että olen pitänyt siitä todella paljon. Stand by me on myös huippu (suositus kaikille). Paistettuja vihreitä tomaatteja en ole nähnyt, mutta pitää painaa mieleen. -ap
Willow vuodelta 1988. Sitä tuli siinä 1990-luvun taitteessa katsottua melkein viikottain.Ja, tietty lasten ja koko perheen leffoista mm. Disneyn, Dreamworksin ja Pixarin kaikki on höylätty lukuisia kertoja läpi.❤
No tuo ei ole tuttu, täytyypä tsekata.Willow vuodelta 1988. Sitä tuli siinä 1990-luvun taitteessa katsottua melkein viikottain.
Paistetut vihreät tomaatit oli ihana!Paistetut vihreät tomaatit-elokuvan haluaisin nähdä jotta tietäisin, oliko se oikeasti niin hyvä mitä muistelen.
Hiiriä ja ihmisiä -mieluiten se versio missä on John Malkowich.
Stand by me, viimeinen kesä.
Cast away, tuuliajolla.
In to the Wild, erämaan armoille.
Tää on ihana!Pieni suklaapuoti
Väkivaltaa. Ei kiitos.Katsottiin Scarface eilen. Oli yhtä hyvä kuin ekalla kerralla katsottuna.
Mä katoin tuon isän luona ensimmäisen kerran, isä oli ulkona korjailemassa autoaan ja vaimonsa oli hoitamassa kerrostalon pihamaata....ilta aurinko paistoi ikkunoista ja mä istuin heijjen olkkarissa ja mutustelin syödä pakastemarjoja samalla kun tuo pyöri telkusta❤❤❤❤Rakastan Kenneth Grahamen The Wind in the willows romaania ja sen innoittamana aion tänään katsoa:
Hieno muisto.Mä katoin tuon isän luona ensimmäisen kerran, isä oli ulkona korjailemassa autoaan ja vaimonsa oli hoitamassa kerrostalon pihamaata....ilta aurinko paistoi ikkunoista ja mä istuin heijjen olkkarissa ja mutustelin syödä pakastemarjoja samalla kun tuo pyöri telkusta