Mitä jos puolisosi ostaisi jättikokoisen pitsan eikä anna siitä yhtään sulle??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitäpä tähän tuumaisitte, kuvitelkaa.... iso jätti perhe pizza, ja itsekseen puoliso sen syö, nenäsi edessä ja sullakin on nälkä... Säilöö loput jääkaappiin kun ei jaksa kerralla kaikkea, mutta ei pientä palastakaan anna sun maistaa?? Ei kysy haluatko osallistua rahallisesti tai muuta...... Missä vika? Vai onko vikaa? Sitten seuraavina päivinä (viikolla,) teet kotona ruokaa kokonaan ostamistasi aineksista itsellesi ja kyllä vain, se ruoka maistuu puolisolle mitään kysymättä. Mitä tekisitte? Ennen kaikki on jaettu ja sovussa oltu. Olen omastani jakanut vaikkei ole pyydetty.
Nyt tulee mieleen vaan se kotipizzan mainos, siitä ei niin iloisesta pariskunnasta, nainen syö pizzaa aamutakissa sohvalla ja mies tulee aamutakissa siihen oven suuhun: sulla on siinä pizza....

Minunkin ex-vaimoni käyttäytyi usein juuri noin. Piti joitain ruokia ihan vain ominaan, vaikka meillä oli kaikki rahat yhteisellä tilillä. Vähän ennen eroa hän ilmoitti, että meillä on nyt eri jää- ja pakastekaapit. No, se oli pienimpiä murheita. Sitten erottiin ja ihana vapaus koitti.

Jos mies ostaa itselleen pizzan niin hän saa syödä sen kokonaan itse koska se on hänen omaisuuttaan ja hänen ei tarvitse siitä naiselle tai kakaroille antaa yhtään mutta jos nainen ostaa tai valmistaa ruokaa niin miehellä pitää olla oikeus saada sitä koska se on hänen omaisuuttaan sillä kaikki ruoka perheen kotona on miehen omaisuutta.

Tekisin itselleni ravitsevan ja herkullisen salaatin ja söisin tyytyväisenä ja toteasit päätteeksi, miten hyvä olo tuli terveellisestä ruoasta. Seuraavana aamuna lähtisin lenkille sillä välin, kun ukko vielä nuolee ällöttävän rasvaisia suupieliään.

Toinen vaihtoehto on toki palstan aina niin kullanarvoinen neuvo: jätä se sika.

Jos mies ostaa itselleen pizzan niin hän saa syödä sen kokonaan itse koska se on hänen omaisuuttaan ja hänen ei tarvitse siitä naiselle tai kakaroille antaa yhtään mutta jos nainen ostaa tai valmistaa ruokaa niin miehellä pitää olla oikeus saada sitä koska se on hänen omaisuuttaan sillä kaikki ruoka perheen kotona on miehen omaisuutta.

Näin ja myös vaimo itsekin ja näin ollen vaimon omaisuuskin on miehen omaisuutta.

Yhteistyössä