V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mut koska ilmasto alkaa ennusteiden mukaisesti lämpenemään?no ei tämä mitään ihmeellistä suomen maassa ole, on sitä ennenkin ollut tällaisia talvia.
Kesäksi lämpenee ja talveksi kylmenee. Huhtikuu on suuressa osassa Suomea talvikuukausi.Koska se ilmasto oikein alkaa lämpenemään?
Pari viikkoa sitten oli ihan kesäkelitKoska se ilmasto oikein alkaa lämpenemään?
Eikä ollu kuin hetkellinen hönkäys. Kaikki on väliaikaista vain.Pari viikkoa sitten oli ihan kesäkelit
Oletko itse jotain muuta kuin nykyihminen?Kesäksi lämpenee ja talveksi kylmenee. Huhtikuu on suuressa osassa Suomea talvikuukausi.
Rehellisesti sanottuna ihmisen aiheuttamaa ilmastomuutosta ei ole olemassakaan.
Ilmasto ei koskaan ole olut stabiili se on nyky ihmisen harhaluulo.
Nykyihminen on sellainen, kun tarpeeksi "arvovaltainen" henkilö tai yhteisö menee kaivolle ja hyppää kaivoon ja huutaa mennessään, että tää on kivaa niin kaikki muut hyppää perässä paitsi minä joka kurkistan kaivoon ja katson miten heille kävi.Oletko itse jotain muuta kuin nykyihminen?
Linkki?Pari viikkoa sitten oli ihan kesäkelit
Niin sitä pittää!Nykyihminen on sellainen, kun tarpeeksi "arvovaltainen" henkilö tai yhteisö menee kaivolle ja hyppää kaivoon ja huutaa mennessään, että tää on kivaa niin kaikki muut hyppää perässä paitsi minä joka kurkistan kaivoon ja katson miten heille kävi.
Ajattelen omilla aivoilla. Joukkohysteria on kaukana minusta.
Sä olet just sellainen kaivoon hyppääjä.Niin sitä pittää!
Ei ole 10 viestin lähettäjältä.Sä olet just sellainen kaivoon hyppääjä.
Kerran olen kaivossa käynyt. Asetin kaivon renkaita. Silloinkin olin ihan yksin siellä.Sä olet just sellainen kaivoon hyppääjä.
Olisit jäänyt sinne.Kerran olen kaivossa käynyt. Asetin kaivon renkaita. Silloinkin olin ihan yksin siellä.
Äläs nyt, olenhan mukava äijä.Olisit jäänyt sinne.
Et edes äitisi mielestä.Äläs nyt, olenhan mukava äijä.
Mistä näitä riittää !!!!??Et edes äitisi mielestä.