V
vierailija
Vieras
Näin Suomi kohtelisi rintamakarkureita, jos sota syttyisi
Poikkeusoloissa Suomeen perustettaisiin sotaoikeus, joka rankaisisi rintamakarkureita.
Suomalaisia valmistellaan sotaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän tuo artikkeli sitä tarkoita. On ainoastaan informoiva asian suhteen, jos joku ei vielä tiedä.![]()
Näin Suomi kohtelisi rintamakarkureita, jos sota syttyisi
Poikkeusoloissa Suomeen perustettaisiin sotaoikeus, joka rankaisisi rintamakarkureita.www.iltalehti.fi
Suomalaisia valmistellaan sotaan.
Minä sä sitten sen näet?Onpa kummallista, kun tosiasioista kirjoittaminen nähdään pelotteluna.
Kuten kirjoitin: tosiasiana. Jos poikkeusoloaikana rikot annettuja määräyksiä, niin tottakai saat siitä kuuluvan rangaistuksenkin.Minä sä sitten sen näet?
Eihän nyt ole mikään poikkeusoloaika, joten miksi reserviläisiä ja varusmiehiä pitää pelotella 10 vuoden vankeusrangaistuksella?Kuten kirjoitin: tosiasiana. Jos poikkeusoloaikana rikot annettuja määräyksiä, niin tottakai saat siitä kuuluvan rangaistuksenkin.
Onhan se suorastaan rasismia yrittää tappaa ulkomaalaisia. Suomihan kuulemma kuuluu kaikille.Eiköhän rintamakarkurit lähde saman tien ulkomaille. Niin minäkin tekisin. Nyt kun irakilaiset ystävämme ovat tuhatmäärin näyttäneet mallia, niin eipä siinä ole mitään ihmeellistä tai edes kovin moraalitonta. Sotiminen on jotenkin niin vanhanaikaista.
Tuskin tuo asia on heillekään mikään uutinen, joten aivan turhaan itse keuhkot uutisesta.Eihän nyt ole mikään poikkeusoloaika, joten miksi reserviläisiä ja varusmiehiä pitää pelotella 10 vuoden vankeusrangaistuksella?
On se varusmiespalveluksen suorittaneille uutinen. Ei intissä käydä sotarikoslainsäädäntöä lävitse.Tuskin tuo asia on heillekään mikään uutinen, joten aivan turhaan itse keuhkot uutisesta.
Vankila ei ole tavalliselle ihmiselle mikään hotelli. Ammatti- ja taparikollisille vankila on tuttu paikka täynnä kavereita vailla huolta toimerntulosta, mutta tavalliselle ihmiselle vankila on maanpäällinen heIvetti.10 vuotta hotelliasumista. Ei kuulosta kovin pahalta. Ensi kertalaisena tulee tietysti puolet ja ehdollisena.
Jos noin on, niin sitten ei ole ollut hereillä juuri missään. Jos seuraa uutisia, on ollut läsnä esim. koulun historian tunneilla, niin aivan varmasti on käsitystä asioista.On se varusmiespalveluksen suorittaneille uutinen. Ei intissä käydä sotarikoslainsäädäntöä lävitse.
tavalliselle ihmiselle vankila on maanpäällinen heIvetti.
Vankilassa viedään vapaus, joudut asumaan kaiken maailman hörhöjen parissa, saat potkut töistä, et näe lapsiasi etkä puolisoasi ja mites maksat asuntolainasi lusimisen aikana?No ei todellakaan ole. Suomalaisissa vankiloissa panostetaan vankien viihtyvyyteen ja ne ovat enemmän kuntoutuslaitoksia kuin rangaistuslaitoksia. Rankaiseminen ei ole enää muodissa.
Sitä paitsi tuomiot puolitetaan automaattisesti ja lisäksi yleensä pääsee ensin avovankilaan ja sitten valvottuun koevapauteen ennen lopullista vapautumista. Avovankilat ovat vielä lepsumpia paikkoja kuin tavalliset vankilat ja vastaavat olosuhteiltaan suunnilleen jotain kesäleiriä.
Pelottelua: joudut 10 vuodeksi vankilaan jos et ole valmis kuoIemaan tyttöhallituksen puolesta.Eihän tuo artikkeli sitä tarkoita. On ainoastaan informoiva asian suhteen, jos joku ei vielä tiedä.
Katsoitko Kansan palvelijan?Jos noin on, niin sitten ei ole ollut hereillä juuri missään. Jos seuraa uutisia, on ollut läsnä esim. koulun historian tunneilla, niin aivan varmasti on käsitystä asioista.
Olen realistinen ja jos kertoisin enemmän ymmärtäisit mutta en voi.Minä sä sitten sen näet?
Vankilassa viedään vapaus, joudut asumaan kaiken maailman hörhöjen parissa, saat potkut töistä, et näe lapsiasi etkä puolisoasi ja mites maksat asuntolainasi lusimisen aikana?
Vankilassa on lämmin, siellä saa nukkua pitkät yöunet, siellä ei tarvitse rehkiä ja varsinkaan siellä ei joudu pelkäämään henkensä edestä.Myös armeijassa viedään vapaus. Vankilassa on jokaisella oma huone (jota muuten ei lukita muuta kuin yöksi) vessoineen ja suihkuineen, vankilassa saa työskennellä ja tienata siitä selvää rahaa jos haluaa sekä mahdollisia lapsia ja puolisoa voi tavata aina välillä kuten armeijassakin.