Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siis ootko vetänyt liukurilla mäkee alas vesisateessa?Vettä kentälle niin pääsee liukuroimaan.
Mä missasin s3n pelin olin kuuntelemassa live musaa keskustassa.Hradecky veskana , kuka oli Romania pelis?
Varmaan ihan hyvä. Ei ollut kivaa katsottavaa. Ei menny sisään, ei niinu millään.Mä missasin s3n pelin olin kuuntelemassa live musaa keskustassa.
Eiku märkä nurmi, kiva liukuroida.Siis ootko vetänyt liukurilla mäkee alas vesisateessa?
Joo ne on siistei. Mut kelailin jos oot kokeillut liukuria et onko liukkautta alla.Eiku märkä nurmi, kiva liukuroida.
Juunou, niiku näi:
Ei vaan pallonhallinta itelle ja kovaa prässiä vaan. Bosnia tekee virheitä paljon. Ei mitään räiskintää niinkuin viime bosnia pelis.Ei noita kulmia!!! ttu
pelataan loppuun asti ja träppiä peekele
Joo, prässi vähän myöhässä.Ei vaan pallonhallinta itelle ja kovaa prässiä vaan. Bosnia tekee virheitä paljon. Ei mitään räiskintää niinkuin viime bosnia pelis.
Toi bosnian valmentaja ollut hapan voi vitttttuuuuuuuuuu pukkiiiiiii missas prkl prklJoo, prässi vähän myöhässä.
Veikkaan et meille tää kuitenkin menee.
Seuraava menee.Toi bosnian valmentaja ollut hapan voi vitttttuuuuuuuuuu pukkiiiiiii missas prkl prkl