Vain joka neljäs suomalainen on huolestunut ilmastonmuutoksesta huolimatta 24/7/365 propagandasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tämän täytyy olla suuri pettymys ilmastonmuutoshihhuleille.
Niin kai onkin. Mutta itse asialle se on paljon muutakin. Tässä taas hyvä esimerkki siitä, miten käy, kun asiallinen asia otetaan politiikan ja toisten syyllistämisen välineeksi asiallisen suhtautumisen sijaan.

Niin kai onkin. Mutta itse asialle se on paljon muutakin. Tässä taas hyvä esimerkki siitä, miten käy, kun asiallinen asia otetaan politiikan ja toisten syyllistämisen välineeksi asiallisen suhtautumisen sijaan.
Asiakysymys on lähinnä se että haluaa pitää kiinni nykyisestä elintasosta, eli yleensä autolla ajamisesta. Ilmastonmuutos on tosiasia ja sen ylivoimaisesti tärkein syy on ihmisen polttamat fossiiliset polttoaineet (hiilidioksidi) ja lihansyönti (metaani).

Asiakysymys on lähinnä se että haluaa pitää kiinni nykyisestä elintasosta, eli yleensä autolla ajamisesta. Ilmastonmuutos on tosiasia ja sen ylivoimaisesti tärkein syy on ihmisen polttamat fossiiliset polttoaineet (hiilidioksidi) ja lihansyönti (metaani).
Ilmastonmuutos on ikuista. Vain huIIut luulevat pystyvänsä hallitsemaan ilmastoa.

Oletko valmis luopumaan ulkomaanmatkoistasi verovapailla polttoaineilla?

No eipä tämänkään palstan konservatiivit ole pätkääkään tästä huolissaan. Ainoo mikä huolettaa on pidettävä, woke ja maito.
Mitä höpäjät. :unsure: Mä oon viimesen päälle konservaattori, mut pidän ilmastonmuutosta ihmisen aiheuttamana.

Mutta se ei silti ilmeisesti huoleta kun kannatat sen kieltäjiä ja vähättelijöitä: Huhtis, Hakkarainen, Trump, Bolsanaro etc.
Luepas tarkemmin mun tekstejä. En halua esim.Huhtiksesta persujen puheenjohtajaa. Hakkaraista olen arvostellut, viereisessä ketjussa toivon Trumpin rebu-haastajan DeSantosin voittavan jne.

Tietty konservativismia on erilaista.
Mä en ole semmoista turvenuija-siipeä (Hakkarainen jne), vaikka heilläkin ON hyviä mielipiteitä.
Persuista Hallis ja Purra suht ok, mutta Purra sais olla selkeempi vielä.

Mutta sit olen konservatiivisempi kuin kukaan eduskunnan persu, koska olen uskova.
Olen mallia Päivi Räsänen, vaikka hänkään ei aina osu oikeaan.

Yhteistyössä