Kyllä on missiehdokkaiden taso romahtanut pahasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos vain tuijottaa ulkonäköä - siis botoxhuulia, silareita ja barbikoipia - niin ehkä sieltä on tultu vähän lähemmäs normaalia ihmistä. Mutta kun nyt nämä ovat yrittäjiä tai yrittäjähenkisiä, niin kisa alkaa jo kiinnostaa. Näistähän voi joku vielä saada oivan työntekijän tai ehkä jopa yhtiökumppanin.

En viitsi klikata auki juttua. Luultavasti luin sen jo muutama päivä sitten.
Kyseessä on helsinkiläinen yrittäjyys.
Täällä arvostetaan jonkin verran erilaisia asioita kuin jossain muussa kotimaisessa kaupungissa.
Minua ei missikisat hetkauta mihinkään suuntaan. Voittaja voi olla vaikka isoin paviaani Korkeasaaresta.
Teen ostopäätökseni itsenäisesti mainoksia kurkkimatta. Ilmastokriisi ja Ukrainan sota näkyvät trendeissä. On siinä misseillä urakkaa arvailla mikä uppoaa kulutuskäyttäytymiseen.

En viitsi klikata auki juttua. Luultavasti luin sen jo muutama päivä sitten.
Kyseessä on helsinkiläinen yrittäjyys.
Täällä arvostetaan jonkin verran erilaisia asioita kuin jossain muussa kotimaisessa kaupungissa.
Minua ei missikisat hetkauta mihinkään suuntaan. Voittaja voi olla vaikka isoin paviaani Korkeasaaresta.
Teen ostopäätökseni itsenäisesti mainoksia kurkkimatta. Ilmastokriisi ja Ukrainan sota näkyvät trendeissä. On siinä misseillä urakkaa arvailla mikä uppoaa kulutuskäyttäytymiseen.
tuttua textiä 😁

No huhhuh

Tyly naama, paxut reidet ja rumat sääret on olleet näköjään vaatimuksena päästä finaaliin

mun 33 v aasialais-salarakkaani säihkysäärineen ja kauniine kasvoineen hakkaa nuo kaikki 10-0

repikää siitä 😎

t. setämies 66 v

Yhteistyössä