Ihan mielenkiintoista seurata näitä säästövinkkejä, joista osa varmaan toimii, osa on ihan huuhaata

En tajua, miksi pitäisi pidentää.

Mä pesen itseni ja hiukseni kahdella ämpärillisellä (niissä on kai noin 16 litraa yhteensä vettä ku eivät ole piripintaan) tarvittaessa helposti. Normaalisti, saunan yhteydessä vettä kulunee ehkä 30 litraa.

Ensimmäinen vinkki: Käytä kuivashampoota. Lol. Kumpikohan tulee halvemmaksi ja on ympäristöystävällisempää, pestä ne hiukset vedellä ja shampoolla ja ostaa kallista kuivashampoota, jota niihin suihkii?

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Miksi monet miettii pelkästään sitä, miten voisi säästää? Itse heräsin kesällä miettimään myös sitä, mistä saisin säästämisen ohella edes pieniä lisätuloja. Aikani asiaa pengottuani löysin kyselytutkimukset.

Kuluttajatutkimuksiin osallistuminen puhelimella voi auttaa tienaamaan pieniä lisätuloja. Tämä on myös kivaa ajanvietettä, varsinkin jos viihtyy muutenkin puhelimella tai muiden älylaitteiden ääressä.

Kokeilepa AttaPoll-nimistä sovellusta kyselytutkimuksiin vastaamiseen. Omaan makuun tämä on todella yksinkertainen, helppo opetella käyttämään sekä luotettava. Sovelluksen saa sekä Androidiin että IPhoneen.

Kyselyt on noin 5-20 minuutin pituisia ja suomeksi (itse sovellus on englanniksi). Palkkio on luokkaa 0,10-1,50e per kyselytutkimus. Kyselyitä tulee tarjolle ainakin meikäläiselle muutama päivässä. Aiheet on AttaPollissa hyvin arkipäiväisiä. Esim. vasta tuli kysely mysleistä, muroista ja viljatuotteista, joita käytän. Lisäksi on kyselyitä vaikkapa hintojen nousun vaikutuksesta omaan elämään. Eilen vastasin kyselyyn sähkösopimuksen kilpailuttamisesta.

Palkkiot saa nopsaan Paypal-tilille ja sieltä sitten siirrettyä pankkitilille. Palkkiot voi kotiuttaa heti, kun niitä on kertynyt 3 e, joten tasaista tuloa AttaPollista kyllä saa. Itse nostan palkkioita noin 5 euroa viikossa. Eihän tämä toki ole monelle iso summa, mutta ainakin itsellä auttaa jo kovasti ruokaostoksilla, kun budjetti on normaalisti muutenkin tasolla 30-40 euroa viikkoa kohden.

Mikäli kutsuu kavereita ja perhettä mukaan AttaPollin kyselytutkimuksiin, saa 10% osuuden heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.

AttaPolliin voi liittyä mukaan esim. alla olevasta kutsu linkistä:

https://attapoll.app/join/qvjka

Yhteistyössä