Yh-äidin kanssa uudelleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies1988
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mies1988

Uusi jäsen
09.10.2022
3
0
1
37
Tuli tuossa viestiteltyä ja tapailun yhtä yh-äitiä alkuvuosi ja kesän alussa homma karahti kiville naisen ajan puutteen takia. Oli kahdestaan lapsensa kanssa ja ymmärrettävästi sitä aikaa ei ollut helppo järjestää. Olin ehkä itsekin liian innokas kyselemään koska ehdittäisiin näkemään enkä oikein vieläkään ymmärrä kuinka sitovaa yksin lapsen kanssa olo on. Meillä molemmilla oli aikaisemmin halua nähdä ja en usko että hänen mielipide asiasta muuttui. Muutaman kerran kesällä kysyin kuulumisia ja voitaisiinko nähdä vielä. Kuulumisiin vastattiin mutta näkemiseen ei ja tuli aika yllättävä päätös kun hän päätti estää kaikkialla. Nainen oli tosi epävarma itsestään menneisyyden takia ja uskon että tämä estäminen johtui ainoastaan että se oli hänen kannaltaan helpointa. En kuitenkaan mielestäni ollut mitenkään painostava tai muutenkaan epäasiallinen häntä kohtaan vaan aina koitin kannustaa ja ymmärtää häntä.

Kysynkin palstalaisilta mikä olisi paras keino saada yhteys häneen ja mahdollisesti aloittaa tapailu uudelleen? Jotenkin jäi kyseisestä naisesta uskomattoman hieno tunne ja tapailu päättymiseen ei liittynyt mitään draamaa.

Minkä ikäinen se lapsi on?kyllä lapsi sitoo valtavasti. Meidän kaikki lapsen isovanhemmat ovat kuolleet ja turvaverkko olematon,joten vasta nyt kun teini on 14v niin helpottaa. Hän on joskus kilpamatkoilla koko päivän, hänet voi jättää muutamaksi tunniksi kotiin ,jos käy jossain.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Vaikuttaa siltä, että hän ei halua nähdä.
Tuo, että hän on poistanut sinut somesta on kyllä selkeä merkki siitä että anna olla…?

Onko naisella hyvä tukiverkosto? Siis ihmisiä ympärillä joille esim. antaa lapsi hoitoon?
Jos ei, niin järjestelyt olivat hänelle ehkä turhan haastavia? Hän tekee kaikki järjestelyt jotta te voitte nähdä, hänellä on siis kalenteri varmaan melko täynnä? Oma aikakin voi olla monesti kortilla, saati vielä että alkaisi järjestämään aikaa muille….

Itse en ”yyhoona” välttämättä halua mitään suhdetta. Olen niin kiireinen, ja nyt ensimmäistä kertaa elämässä olen ilman parisuhdetta - nautin myös tästä elämänvaiheesta kovasti.❤️

Nyt vasta vuosien jlk. päätin, että käyn treffeillä. Mutta mies on myös niin kiireinen, että tavataan ehkä kerran talvessa ulkojäillä.:D

Tuo, että hän on poistanut sinut somesta on kyllä selkeä merkki siitä että anna olla…?

Onko naisella hyvä tukiverkosto? Siis ihmisiä ympärillä joille esim. antaa lapsi hoitoon?
Jos ei, niin järjestelyt olivat hänelle ehkä turhan haastavia? Hän tekee kaikki järjestelyt jotta te voitte nähdä, hänellä on siis kalenteri varmaan melko täynnä? Oma aikakin voi olla monesti kortilla, saati vielä että alkaisi järjestämään aikaa muille….

Itse en ”yyhoona” välttämättä halua mitään suhdetta. Olen niin kiireinen, ja nyt ensimmäistä kertaa elämässä olen ilman parisuhdetta - nautin myös tästä elämänvaiheesta kovasti.❤️

Nyt vasta vuosien jlk. päätin, että käyn treffeillä. Mutta mies on myös niin kiireinen, että tavataan ehkä kerran talvessa ulkojäillä.:D
Kumpi hommaa kumit tapaamisiin?

Kerrothan samalla että sua on vinguttanut kaksi muuta miestä paljaana ennen häntä etkä ole käynyt testeissä.
Olin reilu parikymppinen kun olin kahden kanssa yhtäaikaa.😁

Miksi yrität tarkoituksella johtaa haraan? Ootko mustis?😏

Voihan lapsi olla velmukin. Ei minua olisi kannattanut jättää yksin kotiin milloinkaan lapsuudenkodissa asuessani.

Miksi ei, mitä siitä olisi seurannut?

Olen saanut jotenkin sellaisen kuvan, että lapsuuskotisi ei ollut paras mahdollinen. Nää asiat on varmaan palstalla käsitelty joskus vuosia sitten, mutta itse en niitä ole lukenut. Eli korjaa jos oon väärässä.

Tää ketju on nyt ihan turha muutenkin, joten ihan sama jos menee harhaan.

Itse en ”yyhoona” välttämättä halua mitään suhdetta. Olen niin kiireinen, ja nyt ensimmäistä kertaa elämässä olen ilman parisuhdetta - nautin myös tästä elämänvaiheesta kovasti.

Nyt vasta vuosien jlk. päätin, että käyn treffeillä. Mutta mies on myös niin kiireinen, että tavataan ehkä kerran talvessa ulkojäillä.
Alkuvaiheessa poisti monta kertaa somesta ja lisäsi uudestaan. Kertoi että on todella epävarma itsestään ja pelkää aina pahinta. Viimeisellä kerralla vain esti kaikkialla. Tuli jotenkin yllätyksenä estot.
Ei ollut mitenkään isot tukiverkot vaan ainoastaan isovanhemmat niin ei tapaamisten järjesminen ollut mitenkään helppoa. Sanoin aina että ei hänen siitä kannata ottaa stressiä että ei saada sovittua aikaa. Ymmärsin hyvin että ei pystytä tapailemaan samalla tavalla kuin lapsettoman kanssa. Se ei kuitenkaan ollut mulle mikään ongelma ja sanoin ettei kannata stressata sitä. Viimeisellä kerralla kun nähtiin niin kovasti ainakin sanoi haluavansa nähdä uudestaan.

Miksi ei, mitä siitä olisi seurannut?

Olen saanut jotenkin sellaisen kuvan, että lapsuuskotisi ei ollut paras mahdollinen. Nää asiat on varmaan palstalla käsitelty joskus vuosia sitten, mutta itse en niitä ole lukenut. Eli korjaa jos oon väärässä.

Tää ketju on nyt ihan turha muutenkin, joten ihan sama jos menee harhaan.
Noh, kun kerran kysyit.🫣

Ihan pienenä olin paljon yksin kotona koska isäni oli työnarkomaani. Olin kauhukakara. Tein lähes joka päivä tihutöitä minkä kerkesin. Voi naapuriparat! Voi ohikulkijaparat! Voi kaveriparat!
Nuoruudessa järjestelin hillittömiä bileitä ja heiluin ympäri Suomea milloin kenenkin mukana, jopa opiskeluaikana. Ei kotona voinut juurikaan olla, saati opiskella, koska isäni työtapaturman myötä hän alkoholisoitui.
Silloin kun isäni oli jossakin muualla, oli hyvät bilehetket kotona.
Olin ihan kauhea lapsi ja nuori. Ja, täysin vailla opastusta.
Se oli positiivista, että matkustimme hyvin paljon. Yksinhän minä ainoana lapsena niissä reissuissa olin, mutta paikallisista lapsista sain kavereita kun isäni ryyppäsi.

Yhteistyössä