Eduskunta äänestää tänään klo 14 saako lapsia tappaa vapaasti vai ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hän kyllä vihaa minua eikä missään nimessä halua olla tekemisissä plus on erittäin katkera.
Jep, en mä ole sitä sanonutkaan, että se olisi helppoa. Paljon on myös niistä adoptiovanhemmista kiinni.

On myös kiitollisia adoptoituja. Ystäväni adoptoitiin lapsena hyvään perheeseen katujuoppo-vanhempansa luota. Traumoja on tietysti hänelläkin, mutta koskaan ei hänestä uskoisi päällepäin, että on adoptoitu: adoptioperhe teki huikeaa työtä.

Jep, en mä ole sitä sanonutkaan, että se olisi helppoa. Paljon on myös niistä adoptiovanhemmista kiinni.

On myös kiitollisia adoptoituja. Ystäväni adoptoitiin lapsena hyvään perheeseen katujuoppo-vanhempansa luota. Traumoja on tietysti hänelläkin, mutta koskaan ei hänestä uskoisi päällepäin, että on adoptoitu: adoptioperhe teki huikeaa työtä.
Joo,onhan niitä hyviäkin adoptioita. Meille nyt vaan kävi näin.

• Tykkää
Reactions: Echo
Ja tietysti harmittaa,ettei velipuolet voi olla yhdessä,mutta näin se vaan on.
Samoja ongelmia on myös uusioperheiden lapsilla. Mieheni lapset eivät saaneet tai saa olla tekemisissä omien lasteni kanssa vaikka ovat jo aikuisia. Tiedän myös tapauksen jossa ensimmäisestä avioliitosta kolme lasta ja toisesta kaksi eivätkä nämä saman isän lapset ole tekemisissä toistensa kanssa.

Yhteistyössä