No mitäs meni ilmoittamaan olevansa halukas

Tässä viestiketjussa ei ole päätä eikä häntää.
Täytyy olla tärähtänyt tyyppi, että käy seksimessuilla tai jää märehtimään siellä sattuneitä ällöttävyyksiä.

Tsiisus mitä pervojengiä täälläkin on. Mukamas konservatiivinen palsta, mutta omassa elämässä pervoillaan minkä sielu sietää... Vähän sama asia tuntuu olevan jenkeissä kun melkein aina ne konservatiivisimpien poliitikkojen ja pappien taustoilta paljastuu vaikka mitä.

Tässä viestiketjussa ei ole päätä eikä häntää.
Täytyy olla tärähtänyt tyyppi, että käy seksimessuilla tai jää märehtimään siellä sattuneitä ällöttävyyksiä.
Seksimessuilla käy ihan kaikenlaisia ihmisiä. Kannattaa kokeilla joskus jotain muutakin kuin lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä. Saatat yllättyä, miten kivaa seksi voi olla.

Taisit kiihottua lehmän hännän paiskinnasta siellä landella tummelia kätöset täynnä ja päätit sit hakea "extremeä" messuilta Oliko ukkosi mukana, vai sammuneena vai jo toista muijaa naksauttelemassa?
oli mukana.

oli muuten romanttista navettatöiden lomassa käydä siellä heinäkasassa kuhertelemassa. tällaista ei kaupunkilaiset pääsekkään kokeilemaan

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Sujuvasti yleistetty, mutta ei kovinkaan tyhjentävästi

Tsiisus mitä pervojengiä täälläkin on. Mukamas konservatiivinen palsta, mutta omassa elämässä pervoillaan minkä sielu sietää... Vähän sama asia tuntuu olevan jenkeissä kun melkein aina ne konservatiivisimpien poliitikkojen ja pappien taustoilta paljastuu vaikka mitä.

Lainaan tuosta artikkelista pätkän:

"– En koe, että minua olisi pakotettu mihinkään, mutta minulle ei annettu tilaisuutta kertoa suostumustani lavalla tapahtuneisiin asioihin."

Eli jos vaikka kyseistä esitystä edeltävät esitykset ovat olleet varsin kesyjä, vaikkapa sellaisia, että yleisöstä otettavien avustajien virka on ollut vastaan ottaa sylitanssia tai muuta sellaista mihin avustajan ei ole tarvinnut varsinaisesti osallistua ja on suostunut sillä oletuksella mukaan. Seuraavaksi tuleekin sellainen esitys, että avustajan virka on esimerkiksi ottaa esiintyjän genitaalia suuhun, niin onhan siinä iso ero.

Artikkeli ei tosin kerro seikkaperäisesti asioiden kulkua.

Rajat on kuitenkin olemassa, vaikkakin kyseisissä tapauksissa ne voivat olla hyvinkin häilyvät. Selvää kuitenkin on, että ilman asianomaisten suostumusta seksuaalliset teot, on varmasti kiellettyjä.

Uskon, että jos avustaja olisi kieltäytynyt, sitä olisi kunnoitettu....

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Se, että ei seksimessut nappaa, ei tarkoita että olis "peitonallapimessävain ähetyssaarnaajaa"-tyyppi. Mut ei oo multa pois millään muotoa. Ite olen kaksi kertaa ollut seksimessuilla. Ei kyllä millään muotoa ollut mun juttu. Mun mielestä oli kyllä erittäin vahvasti yhä miehille suunnattu.

Ekan kerran olin Helsingissä, tokan kerran lähempänä omaa entistä kotikaupunkia. Täytyy sanoa, että jälkimmäisellä kerralla tuli yllättävän paljon vastaan entisen kotikuntani "persuja".

Siinähän pervoilette, mutta mikähän ihme siinä on kun sama jengi toisaalla haluaa kauheasti rajoittaa toisten oikeuksia ja äänestää kaiken maailman persuja jotka suunnilleen kimmastuvat siitä, että joku on kasvissyöjä.

Älä sekoita ihmisiö keskenään.

Yksi voi olla jotain mietä ja toinen toista ja kolmas ihan muuta mieltä.

Varmastikin olisi kunnioitettu, mutta hieman kyseenalainen lähestymistapa olisi minusta esimerkiksi työntää genitaalia imemisetäisyydelle aivan yllättäen.

Olen siinä mielessä huono puhumaan aiheesta, kun ei ole omakohtaista kokemusta aiheesta.

Kuitenkin minun järkeni sanoo sen, että jos olen seuraamassa kyseisen kaltaista tapahtumaa, niin ilman edeltä sovittua sopimusta, minulla ei ole lupa kajota esiintyjään tai esiintyjällä minuun.

Mahdollista on myös niin sanottu tietokatkos, eli esiintyjät ovat voineet olla siinä uskossa, että avustaja tietää mikä on jutun juoni.

Uskon, että jos avustaja olisi kieltäytynyt, sitä olisi kunnoitettu....

Varmastikin olisi kunnioitettu, mutta hieman kyseenalainen lähestymistapa olisi minusta esimerkiksi työntää genitaalia imemisetäisyydelle aivan yllättäen.

Olen siinä mielessä huono puhumaan aiheesta, kun ei ole omakohtaista kokemusta aiheesta.

Kuitenkin minun järkeni sanoo sen, että jos olen seuraamassa kyseisen kaltaista tapahtumaa, niin ilman edeltä sovittua sopimusta, minulla ei ole lupa kajota esiintyjään tai esiintyjällä minuun.

Mahdollista on myös niin sanottu tietokatkos, eli esiintyjät ovat voineet olla siinä uskossa, että avustaja tietää mikä on jutun juoni.

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että tuollaisesta pitäisi kyllä sopia, ehkä mielummin jopa kirjallisesti.

En omaa itsekkään kokemusta moisesta, enkä itseäni vastaavaan tilanteeseen laittaisi mistään hinnasta, mutta voin kyllä kuvitella sen olevan melko hämmentävöä.

Toisaaltaan kannustaisin ihmisiä ajattelemaan millaisiin tilanteisiin itsensä laittavat ja mitä siitä mahdollisesti seuraa. Ei sillä, että haluaisin syyllistää ketään, mutta noin yleisesti....

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
Siinähän pervoilette, mutta mikähän ihme siinä on kun sama jengi toisaalla haluaa kauheasti rajoittaa toisten oikeuksia ja äänestää kaiken maailman persuja jotka suunnilleen kimmastuvat siitä, että joku on kasvissyöjä.
Persut eivät liberaaleina ihmisinä ole kieltämässä keneltäkään kasvissyöntiä, vaan sallivat kaikkien syövän sitä mistä tykkäävät.

Sen sijaan fasistiset kasvissyöjät haluavat pakottaa kaikki kasvissyöjiksi.

Yhteistyössä