No mitäs meni ilmoittamaan olevansa halukas

Faktaa lihansyömiskiellosta, joka ei tietenkään koske niitä jotka kieltävät lihansyönnin.

Laitoit varmuuden vuoksi saman linkin uudelleen? Ks. kommenttini yllä. Tämä ketju EI käsittele ruokaa.

Totta! Sinä oletkin virkistävä kirjoittelija tällä palstalla ja olen iloinen, että olet täällä
Kiitos kannustuksestasi. iPadini akku kaipaa lisää virtaa.
Nousen kohta ylös sängystä juomaan lisää kahvia.
Nimimerkki Setis on pysynyt poissa tai kuurupiilossa tällä palstalla.
Hän tykkää herjata sekavia kirjoituksiani tyyliin keskity keskity.
Minulle seksi on ollut jo vuosikymmeniä yhdentekevä asia avioeroni jälkeen.
Ihanaa kun sää on syksyinen ja voin pukeutua lämpimästi.
En jaksanut illalla katsoa Youtubesta amerikkalaista saippuasarjaa. Katsoin sen nyt herättuäni. Bold and Beautiful on taas entisessä loistossaan.
Minua hymyilytti illalla lukea uusimmasta Annasta pahoittelu, että edellisen numeron horoskoopista puuttui yhden tähtimerkin kirjoitus. Täytyypä lukea mitä minulle luvataan tälle viikolle. Annan palstalaiset luultavasti löysivät itselleen vihreämmät kedon kuin tämän ristiriitaisen palstan.

En jaksanut illalla katsoa Youtubesta amerikkalaista saippuasarjaa. Katsoin sen nyt herättuäni. Bold and Beautiful on taas entisessä loistossaan.
Minua hymyilytti illalla lukea uusimmasta Annasta pahoittelu, että edellisen numeron horoskoopista puuttui yhden tähtimerkin kirjoitus. Täytyypä lukea mitä minulle luvataan tälle viikolle. Annan palstalaiset luultavasti löysivät itselleen vihreämmät kedon kuin tämän ristiriitaisen palstan.
Setis on naimassa nuorta ja kimmoisaa naistansa.

👍🌻

Varmasti löytyy, mutta syön lihaa erittäin vähän, toki osalle perheestä sitä ostan. Sisäelimiä en syö. Miksi kysyt ja varsinkin ottaen huomioon ketjun aihe.
Koska ihminen ei elä pelkillä kasviksilla.
Ihminen on lihansyöjä.

Nyt on jo nähtävillä lukuisia kasvissyöjiä/eläinlihaa syömättömiä maailmalla jotka voivat huonosti.

Kaupoissa ei enää myydä kunnollista lihaa, koska ihmisille syötetään satuja siitä, että kasvisten syönti on terveellistä ja että lihasta saa syövän jne…

Kunnon lihasta ei saa syöpää. Toki jos syö lihan kaltaisia superprosessoituja tuotteita niin ne eivät ole terveellisiä. Kuten ei muutkaan superprosessoidut tuotteet.

Jos demonisoimme lihan ja ihmiset eivät uskalla/halua enää syödä sitä niin sairastumme. Kuluttajien ostokäyttäytyminen vie kunnon lihat kaupoista, kuten on jo käynytkin. Tämä on huolestuttava ja vakava asia.

Koska ihminen ei elä pelkillä kasviksilla.
Ihminen on lihansyöjä.

Nyt on jo nähtävillä lukuisia kasvissyöjiä/eläinlihaa syömättömiä maailmalla jotka voivat huonosti.

Kaupoissa ei enää myydä kunnollista lihaa, koska ihmisille syötetään satuja siitä, että kasvisten syönti on terveellistä ja että lihasta saa syövän jne…

Kunnon lihasta ei saa syöpää. Toki jos syö lihan kaltaisia superprosessoituja tuotteita niin ne eivät ole terveellisiä. Kuten ei muutkaan superprosessoidut tuotteet.

Jos demonisoimme lihan ja ihmiset eivät uskalla/halua enää syödä sitä niin sairastumme. Kuluttajien ostokäyttäytyminen vie kunnon lihat kaupoista, kuten on jo käynytkin. Tämä on huolestuttava ja vakava asia.

Älä jauha höpöjä. Vaikka kuinka moni ihminen elää kasvisruokavaliolla, jopa vegaanisella.

Äläkä tuputa omia ideologioitasi. Eikös teidän pitänyt olla "liberaaleja"?

Älä jauha höpöjä. Vaikka kuinka moni ihminen elää kasvisruokavaliolla, jopa vegaanisella.

Äläkä tuputa omia ideologioitasi. Eikös teidän pitänyt olla "liberaaleja"?
Jokainen syö mitä haluaa, mutta lihaa ei saa demonisoida - väitteet lihan epäterveellisyydestä eivät tue faktoja.
Kyllä lihaakin tarvitaan.

Miksi kaikesta epäluonnollisesta ja epänormaalista pyritään kaikin keinoin tekemään uusi normaali. Tämä on hyvin erikoinen asia.

Jokainen syö mitä haluaa, mutta lihaa ei saa demonisoida - väitteet lihan epäterveellisyydestä eivät tue faktoja.
Kyllä lihaakin tarvitaan.

Miksi kaikesta epäluonnollisesta ja epänormaalista pyritään kaikin keinoin tekemään uusi normaali. Tämä on hyvin erikoinen asia.

Kasviksia ei saa demonisoida: "ihmisille syötetään satuja siitä, että kasvisten syönti on terveellistä".

Yhteistyössä