Hyvätuloinen, mitä teet työksesi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
”Ylimpään tulokymmenykseen kuuluu:
miehet 5 797 eurolla ja naiset 4 299 eurolla.”
Jos näillä kriteereillä lasketaan. kuulutko tähän luokkaan? Mitä teet työksesi?

Lissua kiihottaa lennonjohtajat.
Lentokoneet - ei lennonjohtajat!
Hyvä ammatti tosin, ei siinä mtn. Pienellä koulutuksella hyville liksoille. Mutta, saa olla tietyn tyyppinen että pärjää.
Itse en tekisi vuorotyötä tai yötyötä.
Yrittäjänä saan itse päättää työaikani.
Edistän ihmisten liikkumista ja hyvinvointia. Työhöni liittyy myös kestävä kehitys, melko vihreä duuni.

Hyvä ammatti tosin, ei siinä mtn. Pienellä koulutuksella hyville liksoille. Mutta, saa olla tietyn tyyppinen että pärjää.
Edistän ihmisten liikkumista ja hyvinvointia. Työhöni liittyy myös kestävä kehitys, melko vihreä duuni.
Ootko personalraineri?

Kuullostaa verkostomarkkinoinnilta tai puhelinmyynniltä.

• Haha
Reactions: Lispetti
Tiiminvetäjä/suunnitteluinsinööri. Vaimokin menee tuon naisten rajan yli, on aineenopettaja.

Kaikki, siis aivan kaikki, naiset menevät täysin veteliksi jos edes mainitsee sanan lentokapteeni, lennonjohtaja tai merikapteeni. Ihmettelen kyllä tuon alan ihmisiä. Työpaikkoja on rajattu määrä, palkka hyvä ja silti ehtivät käydä tosi paljon baareissa. Olen nimittäin tosi monelta naiselta kuullut, että on tavannut baareissa juuri näiden ammattikuntien edustajia.

Insinöörejä on paljon enemmän, mutta vähemmän baareissa ilmeisesti pyörimme...

Tulikin muuten mieleen tuosta eräs kaverini. Oli sellainen wannabe-rocktähti. Yleensä se sitten kännissä alkoi kertomaan valheita ties mistä. Yleensö sellaisia, että soitti jossain isossa kansainvälisessä bändissä tai sitten että oli joku oma bändi joka just lyönyt läpi. 90-luvulla ja 00-luvun alussa ei näitä asioita pystynyt kännykältä samalla tavalla tarkastamaan. Kyllä tällä taktiikalla ainakin yhden yön naisseuraa hän sai useasti.

Minun mielestä on väärin, että kukaan tienaa yli 5000. Kukaan ei ole niin tärkeä ja toiseksi kukaan ei tartte enempää rahaa. Ja kolmanneksi se on pois meiltä pientuloisilta. Miksi ihmeessä vuodesta toiseen tää meno vaan jatkuu?

Sit ei voi vaan käsittää tai hyväksyy et joku tienaa 100 miljoonaa vuodessa ku toiset nökee nölkää.

Tiiminvetäjä/suunnitteluinsinööri. Vaimokin menee tuon naisten rajan yli, on aineenopettaja.

Kaikki, siis aivan kaikki, naiset menevät täysin veteliksi jos edes mainitsee sanan lentokapteeni, lennonjohtaja tai merikapteeni. Ihmettelen kyllä tuon alan ihmisiä. Työpaikkoja on rajattu määrä, palkka hyvä ja silti ehtivät käydä tosi paljon baareissa. Olen nimittäin tosi monelta naiselta kuullut, että on tavannut baareissa juuri näiden ammattikuntien edustajia.

Insinöörejä on paljon enemmän, mutta vähemmän baareissa ilmeisesti pyörimme...
On pitkät vapaat ja sit käydään naatiskelemassa antavaisista naisista, ei hassumpaa.
Joka yö eri naisen kanssa

ja kyllähän ne tietysti heti kättelyssä muistaa mainita mitä tekevät työkseen 😅

setis

Minun mielestä on väärin, että kukaan tienaa yli 5000. Kukaan ei ole niin tärkeä ja toiseksi kukaan ei tartte enempää rahaa. Ja kolmanneksi se on pois meiltä pientuloisilta. Miksi ihmeessä vuodesta toiseen tää meno vaan jatkuu?

Sit ei voi vaan käsittää tai hyväksyy et joku tienaa 100 miljoonaa vuodessa ku toiset nökee nölkää.
Ne vaan on niin helkkarin lahjakkaita, tyhmät vaan on kateellisia

Minä kyllä onnittelen heitä älyn lahjoista