Mulla on ensi viikonloppuna pikkujoulut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mutta ne on taas koko perheen pikkujoulut. Ei mulla aikuisten pikkujouluja ole ikinä. Meidän pikkujouluissa ei ole alkoholia,maksimissaan yksi saunaolut. Kinkku paistetaan,ehkä leivotaan teinin kanssa pipareita ja sitten täytyy miettiä,mitä teini ja mies haluaa muuta syödä. Saunotaan ja paljuillaan. Siinä se.

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Rietastelua. Morkkis seuraavana päivänä.
Ensin juodaan vähän liikaa, sitten alkaa nolohuuli lentää, tulee muutama sanaharkka - mahdollisesti jopa tappelu/käsirysy, riisutaan vaatetta ja rietastellaan, viedään sihteeri/työkaveri kopiohuoneeseen/sivulla olevaan toimistoon, kompuroidaan kännissä ja kaadetaan viinaksia pitkin poikin, on juotu liikaa ja oksennellaan viimeistään taksiin jne.
Ihan perussettiä.

Olin eilen näissä ns aikuisten firman pikkujouluissa. Meillä ollaan niin kanki persuuksissa, ettei käsirysyjä pääse käymään. Oli hyvä ruoka.
Lähijunalla yöllä kotiin ja joku amatööripikkujoulun juhlija yritti pidättää oksennustaan. Piti varmuuden vuoksi vähän seurata miten naisen käy, että osaa sitten väistää kun suihku käy.
Ja niinpä tuli yli äyräiden vaikka yritti pidätellä, hienosti pääsi junan välikköön ja oksensi siististi roskapussiin.

Yhteistyössä