Pojalla siis huumekokeilua jo takana, sit voi olla ettei löydy enää elävänä

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
Mua vaan ihmetyttää, vaikka ei saisi, se, että perjantaina tiedettiin, missä hän on, lauantaina äiti ei tehnyt mitään ja perään alkoi kyselemään vasta sunnuntaina. Mulla on pari vuotta nuorempi poika enkä tosiaankaan anna hänen luuhata Öitä pois kotoa. Aina on tullut kotiintuloaikaan mennessä ja jos ei tulisi ,niin heti lähtisin häntä hakemaan.

Mua vaan ihmetyttää, vaikka ei saisi, se, että perjantaina tiedettiin, missä hän on, lauantaina äiti ei tehnyt mitään ja perään alkoi kyselemään vasta sunnuntaina. Mulla on pari vuotta nuorempi poika enkä tosiaankaan anna hänen luuhata Öitä pois kotoa. Aina on tullut kotiintuloaikaan mennessä ja jos ei tulisi ,niin heti lähtisin häntä hakemaan.
Öö, mun lapset saa yöpyä ystävien luona jos on sovittu. Ei joka yö tarvitse omassa kotona olla

Kannabis on ihan eri asia kuin kovat huumeet. Enemmän olisin huolissani viinan juomisesta baarissa 16-vuotiaana väärien henkkarien turvin. Se on huomattavasti vahvempi indikaattori harrastuneisuudesta kuin se, että on onnistunut tilaamaan netistä kannabista tai törmännyt torilla johonkin kotikasvattajaan.

En jaksa uskoa mihinkään hurjaan rikolliseen vyyhtiin. 16-vuotias on liian nuori siihen. Poika on ottanut hatkat tai sitten on tapahtunut joku onnettomuus. Toivottavasti ei ole.

Yhteistyössä