Lispe tuottaa taas lakanapyykkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun en minäkään etsi suhdetta vaan pyöräily- ja panoseuraa. Silloin harvoin kun olen ottanut kavereita mukaan niin ne haluaa yleensä pysähtyä lepäämään tai poiketa reitistä esim jonnekin hiekkarannalle (kun minulla on lukkopolkimet ja -kengät). Hyvää pyöräilyseuraa on vaikea löytää.
En halua samoja asioita kuin sinä.

Olen ilmoittanut jo moneen kertaan että en lähde kanssasi pyörälenkille enkä harrasta kanssasi seksiä.🤗

Mutta miksi et käytä kondomeja?
Ei ole koskaan ollut tarvetta, enkä liiemmin pidä niistä. Muutamasti olen kyllä kokenut senkin.
Kun olen ollut ilman niin onneksi en ole koskaan saanut mitään tauteja silloin kun harrastin irtosuhteita🫣, tai noh, tavallaan olivat vakipanoja..

Olen vaatinut myös sukupuolitautitestejä ennen kuin olen yhtynyt.😬

Ei ole koskaan ollut tarvetta, enkä liiemmin pidä niistä. Muutamasti olen kyllä kokenut senkin.
Kun olen ollut ilman niin onneksi en ole koskaan saanut mitään tauteja silloin kun harrastin irtosuhteita🫣, tai noh, tavallaan olivat vakipanoja..

Olen vaatinut myös sukupuolitautitestejä ennen kuin olen yhtynyt.😬
Aiemmin kerroit että niitä meni pakettikaupalla teininä.

Laukesitko kun käytit niitä?
No en itse yhdynnässä saanut orgasmia nuorempana, vasta myöhemmin.

Veikkaan että tytöillä on useimmiten näin, ja sekin johtuu vain siitä, että ei tutustuta itseen riittävästi eikä osata kertoa kumppanille mikä tuntuu hyvältä. Nuorena se on sellaista sähläämistä tai ei osata ottaa toista riittävästi huomioon.

Kyllä minä klitorisorgasmeja toki sain. Ja osasin vaatia hetken päästä suuseksiä ja hyväilyä siihen malliin että tulin oikein kunnolla.😊

No en itse yhdynnässä saanut orgasmia nuorempana, vasta myöhemmin.

Veikkaan että tytöillä on useimmiten näin, ja sekin johtuu vain siitä, että ei tutustuta itseen riittävästi eikä osata kertoa kumppanille mikä tuntuu hyvältä. Nuorena se on sellaista sähläämistä tai ei osata ottaa toista riittävästi huomioon.

Kyllä minä klitorisorgasmeja toki sain. Ja osasin vaatia hetken päästä suuseksiä ja hyväilyä siihen malliin että tulin oikein kunnolla.😊
Mutta et halua kertoa minulle miten minun pitää kohdella sinua? Haluan jonkun vakkarijutun ja yhteisiä pyöräreissuja.

Yhteistyössä