Onko 32 GB sisäistä tallennustilaa puhelimessa paljon? Riittääköhän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gustafwa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puhelimeen pitäisi saada muutama appi ja sillä otetaan kuvia. Riittääkö tuo?
Onko kyseessä Iphone vai adroid-luuri? Jälkimmäisiin voi yleensä ostaa korttipaikkaan lisämuistia tarpeen mukaan, vaikkapa teratavun (eli yli 1000 GB), mahtuu vähän pidempikin video esim. siitä karheusongelmasta. 😜
SDSQUA4-1T00-GN6MA-1.jpg

Androidluuri. On mulla tällä hetkelläkin sellainen lisämuistikortti puhelimessa mutta ei se auta mitään😐 Tai olen tehnyt jotain väärin. Puhelin valittaa harva se päivä että muisti on melkein täynnä.
Karheusongelma😂 Se ongelma on pian selätetty, ne kasvaa niin nopeasti että uskon, että maanantaina viimeistään voin käyttää vahaliuskoja ja olen taas silkkinen puli.

• Rakkaus
Reactions: m1es
Androidluuri. On mulla tällä hetkelläkin sellainen lisämuistikortti puhelimessa mutta ei se auta mitään Tai olen tehnyt jotain väärin. Puhelin valittaa harva se päivä että muisti on melkein täynnä.
Karheusongelma Se ongelma on pian selätetty, ne kasvaa niin nopeasti että uskon, että maanantaina viimeistään voin käyttää vahaliuskoja ja olen taas silkkinen puli.
Minkä kokoinen kortti, onko sekin täynnä vai pelkästään puhelimen oma muisti? Puhelimen asetuksista voit itse aika paljon vaikuttaa siihen, mitä kaikkea ahdat muistitilaa täyttämään.

Yhteistyössä