ja minä en edelleenkään tiedä kuka on alepa ja miten hän erottuu muista harmaista, jotka trollailevat?En tajua.
Siis tuota Alepa-täti-vastaisuutta vieläkään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ja minä en edelleenkään tiedä kuka on alepa ja miten hän erottuu muista harmaista, jotka trollailevat?En tajua.
Siis tuota Alepa-täti-vastaisuutta vieläkään.
Olehan muikkeli enemmän palstalla niin tiärätja minä en edelleenkään tiedä kuka on alepa ja miten hän erottuu muista harmaista, jotka trollailevat?
En halua jatkaa haukkumistaan, no jatkan silti, mutta: hänessä ei ole mitään suoraa, avointa, reilua ja rehtiä.
Ikävä letkauttelija ja haukkuja, letkauttaa usein toisessa ketjussa, kuin missä on ollut konfliktia.
Eijeijei. Sä oot suora.Hmm....
Siis vähän (tai aikalaillakin) kuten minä
Ilmankos tykkään.
Pittää petrata vissiin enemmän tässä asiassaOlehan muikkeli enemmän palstalla niin tiärät
Ok, kiitos.Se, joka kerran päivässä käy haukkumassa palstan, käy Alepassa ja on sitä mieltä, että tänne ei pitäisi kirjoitella.
Eijeijei. Sä oot suora.
Pittää petrata vissiin enemmän tässä asiassa
ja antavat sitä hyvin herkästi toisilleen ml. alakoomaOisko ihan yksinkertaisesti sukupuolijuttu.
Tän palstan miehet ovat aina saaneet ihan syyttä suotta kuraa niskaan.
Mä en ole tottunut Alepaan vieläkään.Oot vaan oppinut tuntemaan. Varros viisi vuotta. Siedät Alepa-tädin sanomisia ihan erilailla.![]()
Eijeijei. Sä oot suora.
Enpä tiedä, täällä on moni, m1es, kilttimies, setis kauheita limaisia irstailijoita jotka haukkuu (suomalaisia) naisia. On täällä kivojakin miehiäOisko ihan yksinkertaisesti sukupuolijuttu.
Tän palstan miehet ovat aina saaneet ihan syyttä suotta kuraa niskaan.
Enpä tiedä, täällä on moni, m1es, kilttimies, setis kauheita limaisia irstailijoita jotka haukkuu (suomalaisia) naisia. On täällä kivojakin miehiä
Muita mainittuja en hirveesti 'tunne' täältä, mutta m1es ei kyllä mielestäni hauku ketään, ei ainakaan ensimmäisenä...saattaa antaa samalla mitalla takaisin kyllä, mutta ei ala haukkumalla ketään haukkumaan.Enpä tiedä, täällä on moni, m1es, kilttimies, setis kauheita limaisia irstailijoita jotka haukkuu (suomalaisia) naisia. On täällä kivojakin miehiä
Ei Kalamies, Krut, DG ja Poika saa useinkaan kuraa niskaan. Mutta he ovatkin, noh, normaaleja ukkoja ilman mitään erityistä friikkiyttä tai painotustaEnpä tiedä, täällä on moni, m1es, kilttimies, setis kauheita limaisia irstailijoita jotka haukkuu (suomalaisia) naisia. On täällä kivojakin miehiä
Mä en ole unohtanut m1ehen asiatonta käytöstä itseäni kohtaan n. Kolme vuotta sitten, kyse oli ihan tavallisesta ketjusta ja m1es tuli sinne irvailemaan, se viesti poistettiinkin kun joku ilmoitti sen asiattomaksi. Myös muita kommentteja m1eheltä on ollut jotka on hyvin ikäviä tyyliltään.Muita mainittuja en hirveesti 'tunne' täältä, mutta m1es ei kyllä mielestäni hauku ketään, ei ainakaan ensimmäisenä...saattaa antaa samalla mitalla takaisin kyllä, mutta ei ala haukkumalla ketään haukkumaan.
kiistän jyrkästi olevani normaaliEi Kalamies, Krut, DG ja Poika saa useinkaan kuraa niskaan. Mutta he ovatkin, noh, normaaleja ukkoja ilman mitään erityistä friikkiyttä tai painotusta
(Sori niille jotka rajasin normaaliuden ulkopuolelle)
kiistän jyrkästi olevani normaali
Sori mut oot normokiistän jyrkästi olevani normaali
Asut siellä, jos tiiät niien slanginkinSori mut oot normo
Ja toinen sori Ylilauta-slangin käyttämisestä, vaikken ees siellä paljon oo.
ei tämtti lihhaa syävä maalaismies joka tykkää p1mpulasta lauantailtanasaunanjälkeenpeitonalla ole tänä päivänä enää normaaliSori mut oot normo
Ja toinen sori Ylilauta-slangin käyttämisestä, vaikken ees siellä paljon oo.
ei tämtti lihhaa syävä maalaismies joka tykkää p1mpulasta lauantailtanasaunanjälkeenpeitonalla ole tänä päivänä enää normaali
Tottaei tämtti lihhaa syävä maalaismies joka tykkää p1mpulasta lauantailtanasaunanjälkeenpeitonalla ole tänä päivänä enää normaali