Lolita mekko miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei
Oisko täällä ketään joka voisi auttaa mistä saisi ostettua miehelle sopivan kokoisia lolitamekkoja?
Menin hölmönä lyömään vetoa jonka seurauksena mun pitäis hankkia lolita mekko mikä päällä pitäis osallistua toukokuussa yhtiin juhliin. Nyt olen netistä yrittäny katsella, mutta vastaan tulee vain kiinakauppoja joiden koot ovat sitten aivan eri planeetalta omani kanssa.
Vai käviskö vaan järjetön tuuri et pystyisinkin luistaa mahdollisesti tästä vedosta vaan ettei mulle löydy mekkoa mistään :D Toisaalta en kyllä haluais luovuttaa vaan lunastaa veto kaikesta huolimatta.
Tiedän et suurin virheeni oli edes lyödä tällästä vetoa, mutta olin aivan satavarma etten tulis sitä häviimään.

Olen vain joskus katsonut samannimisen elokuvan.
Jos mekkoa ei löydy osta kangasta ja tee itse tai vie kangas ompelijalle.
Minä en e nää harrasta ompelua. Lepään laskereillani sananmukaisesti.

laskereillani, laakereillani

T. ulkopuolinen auttaja
Kiitos korjauksestasi. Loikoilen sängyllä iPad vatsani päällä ja tökin näppäimistöä etusormellani.
Otin toisessa keskustelussa kantaa Oscar-gaalaan. En ihmettele miksi Hugh Grant pyöritteli siellä silmiään. Nais(ehkä oletettu)haastattelijan asu on räävitön.
Ehkä ompelijalta loppui kangas kesken tai alushame unohtui pukuhuoneeseen.
Saa kivittää. Olen siihen jo paatunut ja dementianikin alkaa olla terminaalivaiheessa.

Piti oikein kuukkeloida että minkäslaisia ne ovatkaan? Tosi kivoja, Annie kyllä pukisi päälleen tuollaisen jos vaan toivoisin 😍

Hän haluaisi takuulla tehdä heruttelevan ja soman TikTok -videon tuohon pukeutuneena, olen kuvannut häntä paljon ja hän on niitä julkaissut. On talvista toppavaatteissa ja myös hottia kesäistä bikineissä ja myös minimekko & korkkariaihetta 😘

ps. elämäniloiset poijjaat, @m1es & Co, valitettavasti en voi laittaa linkkiä niihin 😏😅

• Tykkää
Reactions: m1es
Piti oikein kuukkeloida että minkäslaisia ne ovatkaan? Tosi kivoja, Annie kyllä pukisi päälleen tuollaisen jos vaan toivoisin

Hän haluaisi takuulla tehdä heruttelevan ja soman TikTok -videon tuohon pukeutuneena, olen kuvannut häntä paljon ja hän on niitä julkaissut. On talvista toppavaatteissa ja myös hottia kesäistä bikineissä ja myös minimekko & korkkariaihetta

ps. elämäniloiset poijjaat, @m1es & Co, valitettavasti en voi laittaa linkkiä niihin

Onnekkaimmilla meistä on ystäviä, jotka joskus pukeutuvat kovin ei-suomalaisesti.

Näin vaalien alla voisivat hallituksen nuorekkaat "tytöt" hieman erottua massasta. ;)

Maria ja Li
O1CN01dxlAda2GOLCILt4RV__57119005.jpg

Musta Sanna
O1CN012nvpPa1G7qmbzH6qb__2593760576.jpg

• Rakkaus
Reactions: setis
Olen vain joskus katsonut samannimisen elokuvan.
Jos mekkoa ei löydy osta kangasta ja tee itse tai vie kangas ompelijalle.
Minä en e nää harrasta ompelua. Lepään laskereillani sananmukaisesti.
Eikös tuommoisen kankaan osto ja mekon teettäminen ammattilaisella (koska itsellä ei ompelutaitoa ole ollenkaan) ole aika kallista? Verratessani noihin kiinakauppojen hintoihin mistä mekon saisi muutamalla kympillä veikkaan ompelijan ja kankaan kustannuksen nousevan moninkertaiseksi.
Tarkoitus nyt kuitenkin on, että tämä olisi kertaluontoinen lolitaksi pukeutuminen.
Sitten mikäli tarkoitus olisi isompaan lolita kulttuuriin heittäytyminen olisi tuo ehdottamasi vaihtoehto harkitsemisen arvoinen.

-AP

Hei
Oisko täällä ketään joka voisi auttaa mistä saisi ostettua miehelle sopivan kokoisia lolitamekkoja?
Menin hölmönä lyömään vetoa jonka seurauksena mun pitäis hankkia lolita mekko mikä päällä pitäis osallistua toukokuussa yhtiin juhliin. Nyt olen netistä yrittäny katsella, mutta vastaan tulee vain kiinakauppoja joiden koot ovat sitten aivan eri planeetalta omani kanssa.
Vai käviskö vaan järjetön tuuri et pystyisinkin luistaa mahdollisesti tästä vedosta vaan ettei mulle löydy mekkoa mistään Toisaalta en kyllä haluais luovuttaa vaan lunastaa veto kaikesta huolimatta.
Tiedän et suurin virheeni oli edes lyödä tällästä vetoa, mutta olin aivan satavarma etten tulis sitä häviimään.
Ootko yrittänyt etsiä ebaystä tai etsystä? Suosittelen katsomaan brittien ebaysta siellä on joskus ollut tarjolla isompiakin kokoja mekoista :)
Ootko miettiny minkälaisen mekon haluaisit? Tarkotan tällä et haluatko semmosen hihallisen mallin vai meniskö semmonen esim OP/JSK mallinen mekko? Jälkimmäises on yleensä se etu ettei olkapäiden leveydellä ole välttisti suurta merkitystä, kun sinne puetaan tarvittaessa paita alle mikäli ei halua käsien olevan paljaat.

Onnea mekon etsinnälle ja toivottavasti löydät hyvän ja pääset juhlimaan :)
Täytyy nostaa peukkuu et rohkeen vedon oot lyöny ja haluut vielä sen lunastaa.

Ootko yrittänyt etsiä ebaystä tai etsystä? Suosittelen katsomaan brittien ebaysta siellä on joskus ollut tarjolla isompiakin kokoja mekoista
Ootko miettiny minkälaisen mekon haluaisit? Tarkotan tällä et haluatko semmosen hihallisen mallin vai meniskö semmonen esim OP/JSK mallinen mekko? Jälkimmäises on yleensä se etu ettei olkapäiden leveydellä ole välttisti suurta merkitystä, kun sinne puetaan tarvittaessa paita alle mikäli ei halua käsien olevan paljaat.

Onnea mekon etsinnälle ja toivottavasti löydät hyvän ja pääset juhlimaan
Täytyy nostaa peukkuu et rohkeen vedon oot lyöny ja haluut vielä sen lunastaa.
Kiitos vinkistä.
Selasin molempia sivuja ja Etsystä löysin yhden mekon minkä laitoin tilaukseen. Nyt vaan jännitän, että onko koko oikeasti sitä mitä luvataan vai menikö rahat savuna ilmaan :/
Nyt kun tilausta odottelen niin pikkusen alkaa jännittää toi vedon lunastaminen mikäli mekko on päälle sopiva.

- AP

Yhteistyössä