Täytyy pitää mielessä toi nivestim.
Mulla nyt siis käytössä "omalla reseptillä" melkoinen arsenaali: e-vitamiini 268mx x3/pv, arginiini 10g (3 osassa/pv), foolihappo 800mg, d-vitamiini 100ug sekä rauta 100mg, molemmat vain joka toinen pv, lisäksi tähän kiertoon aloitin omegat 1000mg 1-2/pv, ja ubikinoni 100mg x2/pv. Tää on nyt vähän sellainen "all in" tyyppinen ratkaisu aloittaa nuokin vielä tähän. Suurin luotto on arginiiniin, vaihdoin valmisteen samaan jota mulla oli aiemmin ja kahden edellisen plussan aikaan, josko se sittenkin on paremmin imeytyvää.
Lääkärin reseptillä sitten käytössä asa 100mg, kp 5 alkaen menopur, luultavasti 75iu, ovitrelle irroituspiikiksi sekä luteaalitukena dpo 5 alkaen 6naksua 3pv välein ja cyclogest 200mg x2.
Että onhan tässäkin jo melkoisesti kaikkea
Täällä menossa kp 3, huomenna polikäynti tän kierron lääkityksiä varten. Tuota uusvanhaa arginiinia kohtaan nyt jopa tyhmän kova luotto, ainakin pintverenkierto on vilkastunut taas niin että olen kaksi yötä hikoillut paidan märäksi. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta, josko näillä saataisiin meille aikaan joulun ihme.