"IL:n tietojen mukaan kokoomuksen ensisijaisena ajatuksena on yrittää muodostaa hallitus perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien kanssa."

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei huono, mutta mä saan pessimistinä mahahaavan siitä, miten paljon mun lempparit eli persut ja KD joutuisivat kääntämään takkiaan....oppositiossa on helpompaa olla sitä, mitä oikeesti on.

Persujen ois pitäny voittaa, jotta oikeesti järkeviä päätöksiä tulis...

Ei huono, mutta mä saan pessimistinä mahahaavan siitä, miten paljon mun lempparit eli persut ja KD joutuisivat kääntämään takkiaan....oppositiossa on helpompaa olla sitä, mitä oikeesti on.

Persujen ois pitäny voittaa, jotta oikeesti järkeviä päätöksiä tulis...
Kokoomus voi tehdä kompromissin mamutuksen löysäämisestä ja noi joustaa eu- ja ympäristöasioissa. Kaikki joutuu jostain joustaa jos joku hallitus aiotaan saada kasaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Kokoomus voi tehdä kompromissin mamutuksen löysäämisestä ja noi joustaa eu- ja ympäristöasioissa. Kaikki joutuu jostain joustaa jos joku hallitus aiotaan saada kasaan.
No juu. Mulle ympäristönsuojelu passaa, kunhan EU:lle annettais samalla kitkerää noottia "älkääs määräilkö, itse olette omat metsänne hakanneet olemattomiin" -tyyliin.

Mieluummin se että Kokoomus joustaa persuille mamutulvasta ja persut joustaa ilmastoasioissa Kokkareille, kuin päinvastoin.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä