jos suomessa on hätä mielenterveyspuolella, niin apu on kiven alla

Lisäksi, jos esimerkiksi raiskauksen ja seksuaalisen ahdistelun aiheuttamat reaktiot diagnosoidaan kaksisuuntaiseksi mielialahäiriöksi ollaan aika heikoilla. Heikoilla sekä ihmisoikeuksien että ammattitaidon kanssa.
Vihon viimeistä on hätäpäissään avautua netin keskustelupalstoilla.
Minäkin omasta mielestäni täysin tervepäinen ihminen olen saanut tällä palstalla kylmää kyytiä.
Seuraan maailman menoa ja minulla on aikaa kirjoittaa netissä. Luulin pitkään, että tällä palstalla voin auttaa ja saada samalla hyvän mielen. Katin kontit. Vuosikymmenet tällä palstalla roikkuneet pitävät huolen siitä, että ruokoton meno palstalla säilyy ennallaan.
Netistä onneksi löytyy turvallisia ja luotettavia palstoja terveysongelmiin.
Kriisipuhelin päivystää vuorokauden ympäri.

Vihon viimeistä on hätäpäissään avautua netin keskustelupalstoilla.
Minäkin omasta mielestäni täysin tervepäinen ihminen olen saanut tällä palstalla kylmää kyytiä.
Seuraan maailman menoa ja minulla on aikaa kirjoittaa netissä. Luulin pitkään, että tällä palstalla voin auttaa ja saada samalla hyvän mielen. Katin kontit. Vuosikymmenet tällä palstalla roikkuneet pitävät huolen siitä, että ruokoton meno palstalla säilyy ennallaan.
Netistä onneksi löytyy turvallisia ja luotettavia palstoja terveysongelmiin.
Kriisipuhelin päivystää vuorokauden ympäri.
no tälle palstalle ei ainakaan kannata avautua sellaisen, jolla on oikeesti hätä ja on itsetuhoisiakin aikeita. koska täältä saa varmasti sontaa silmilleen ja tosi pahan olon. ja onpa täällä joskus joku käskenytkin toista toteuttamaa itsetuho uhkauksensa.

no tälle palstalle ei ainakaan kannata avautua sellaisen, jolla on oikeesti hätä ja on itsetuhoisiakin aikeita. koska täältä saa varmasti sontaa silmilleen ja tosi pahan olon. ja onpa täällä joskus joku käskenytkin toista toteuttamaa itsetuho uhkauksensa.
Kiitos kommentistasi. Luin paikallislehdestä jutun palvelevasta puhelimesta.
Rahan vähyyden takia pk-seutu aikoo lopettaa puhelinpalvelun.
Tunnetun laulajan entinen poikaystävä kertoo juorilehden sivulla miten vaikea on päästä mt-hoitoon. Nuoret voivat pahoin. Varoitin vain ja varoitan edelleen vanhempia ja kaikenikäisiä oireilevia tämän palstan huonoista puolista.

Yhteistyössä