Onko ketään muuta, joka ei aio ottaa uutta miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juu"

Vieras
Itse erosin joitakin vuosia sitten. Sen jälkeen seurustelin vakavasti, mutta suhde kariutui.

En jaksa alkaa seukata enää kenenkään kanssa. Elämä on nyt mallillaan. On oma asunto, auto, asuinpaikka vakiintunut lasten harrastuksineen ja kavereineen. En jaksa enkä halua mitään muutoksia. Uuteen ihmiseen tutustumien vie energiat, joskin toki myös antaa, mutta kuitenkin muutoksia omaan arkirytmiin en kaipaa.

Muita?

Mä en aio enkä edes halua. Erosin lasten isästä noin neljä vuotta sitten, oli tosi vaikea suhde ja edelleenkään ei pystytä kommunikoimaan. Itsetuntoni on murusina. Mieluummin elän yksin kuin alan mihinkään säätöihin

[QUOTE="yksin";28953152], oli tosi vaikea suhde ja edelleenkään ei pystytä kommunikoimaan. Itsetuntoni on murusina.[/QUOTE]
Suoosittelen terapiaa! Huonon itsetunnon kanssa on aivan turha olla, nautit elämästäsi paljon enemmän kun saat sen kuntoon. Syyllisyys on paha peikko eron jälkeen, ja itse sain terapiasta paljon apua.

En ota naista koska mun mielestä hyviä naisia ei "oteta". Sellaisia naisia joita en halua voisi kyllä "ottaa", sen kuin poimisi vaan.

Luulisin että sama pätee miehiin yhtä lailla.

En aio enää ryhtyä parisuhteeseen. Tai sanotaanko että en etsi parisuhdetta, enkä haaveile sellaisesta. Jos nyt kävisi jokin ihme ja oven taakse ilmestysi unelmien prinssi, niin en pelkistä periaatesyistä häntä passittaisi matkoihinsa.

Olen sanonut pitkään, että jos joskus erottaisiin miehen kanssa, en haluaisi alottaa enää alusta toisen ihmisen kanssa. Mielummin olisin yksin. Tietenkin, jos nyt sattuisin rakastumaan johonkin tosi ihanaan mieheen ilman ettimistä ja tarkotusta, voisin ehkä antaa mahdollisuuden.

Olen yllättynyt että samoin ajattelevia on paljon. Itse koin vaikean eron pitkän liiton jälkeen nelikymppisenä. Sen jälkeen oli säpinää kuten usein eron jäälkeen on. Nyt kun erosta on 10 vuotta, olen ollut jo pitkään tyytyväinen itsenäisyyteen ja tuskin alan enää parisuhteeseen.

Hyvin epätodennäköistä on, että mihinkään vakavampaan suhteeseen enää ryhtyisin. Elämä lasten kanssa on oikein mallillaan enkä suuremmin kaipaa kumppania. Joskus toki kyllä hellyyttä ja läheisyyttä, mutta parisuhdetta en. En jaksa ainakaan nyt tutustua kehenkään uuteen ihmiseen, kuten seurustelukumppaniin pitäisi tutusta. Lisäksi myös tiedän, etten perusta uusperhettä, korkeintaan kahden aikuisen uusperheen, ja lapset asuvat luonani vielä seuraavat n. 15 vuotta. En tiedä, kuinka moni mies lähtisi 15 vuoden etäsuhteeseen. :)

Kyllä lähes jokainen nainen haluaa miehen rinnalleen. Ongelma on vaan se, että niitä edes lähelle "unelmamiehiä" on tosi vähän tarjolla, Ja mä en edes tarkoita unelmamiehellä mitään "leffatähteä" vaan semmoista miestä, jota kohtaan nainen tosissaan voi tuntea kunnolla kipinää.

Osa naisista on kyllä sellaisia, että moni mies kykenee heihin tekemään vaikutuksen. Mutta sitten on paljon sellaisia, joilla näin ei ole.

Sitä voi sitten miettiä, että ottaako semmosen B-miehen ja elää puolityytyväisenä. Yleensä tämmöinen mies rupee aika nopeesti ärsyttämään. Ni selaiisissa suhteissa suurin osa on.

Ja se tuppaa menemään niin, että monelle miehelle kelpaa aika moni nainen. Mutta niissä A-luokan miehissä on paljon semmosia, jokka kyllä kelpuuttaa montakin naista, mutta ei ole kovin uskollinen. Valitettavan harvaa A-luokan miestä voi saada kokonaan omaksi...

Normaali ja terve ihminen tarvitsee ainakin panokaverin jos tiivis parisuhde ei kiinnosta enää. Asiat on aika mallillaan meikäläisellä nyt

Sulla todellakin on asiat mallillaan. Mutta monella miehellä ei oo, eikä niillä siihen oo ees mahista. Toki sitä voi kuka vaan tuoda idästä itelle oman maksullisen. Mutta taitaapi olla niin että kun ne on tänne tulleet, niin eivät kauaa kunnioita b-luokan miehiä.

Sulla todellakin on asiat mallillaan. Mutta monella miehellä ei oo, eikä niillä siihen oo ees mahista. Toki sitä voi kuka vaan tuoda idästä itelle oman maksullisen. Mutta taitaapi olla niin että kun ne on tänne tulleet, niin eivät kauaa kunnioita b-luokan miehiä.
Tiedän pari thaikku-tapausta että päättyi eroon Suomi-miehen kanssa. Toinen ns. superalfa, korkeasti koulutettu ja varakas mutta teki vaan töitä, töitä ja töitä. Matkusteli yksin maailmalla niiden takia. Perheelle ei jäänyt mitään yhteistä aikaa. Ennen Annieta tapailin muutaman kerran tätä naista.

Uskoisin että kunhan parisuhde on hyvä niin kyllä he ovat äärimmäisen luotettavia naisia. Kiinnitin huomiota muuten jo vuosia sitten että he varattuina eivät hae mitään katsekontaktia vieraiden miesten kanssa.

B-mieskin varmaan kelpaa pitemmän päälle, kunhan käyttäytyy hyvin, ei sorru ryyppäämään ja rellestämään. Kaupungilla näkee ihan onnellisen näköisiä pariskuntia.