Haluaisin vanhemman miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietintämyssy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja viiskypänen;29282127:
Ei hitto, pitäiskö tuo nykyinen 10 vuotta nuorempi päivittää 20 vuotta nuorempaan, kun näköjään vanhemmista herrasmiehistä tykkääviä nuoria naisia tuntuu riittävän?:D

Niin, ei kaikki vanhemmatkaan miehet ole kuitenkaan kypsiä. Se on aina niin yksilöllistä.

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29283733:
Itse olen 30v. ja rakastan 15 vuotta vanhempaa miestäni enemmän kuin ketään muuta koskaan. Ei meistä aikoinaan kumpikaan osannut ajatella, että näin suuri ikäero toimisi. Onneksi kuitenkin näin kävi :)

Olen nähnyt, että tuollainen 15 vuoden ikäero voi toimia joidenkin kohdalla. Mutta kun mennään siitä kovasti yli, alan olla aika epäileväinen, onnistuuko suhde pitkällä tähtäimellä. Vaikka kyllä varmasti joidenkin kohdalla onnistuu, mutta omalla kohdallani tuskin.

[QUOTE="...";29284508]haluaisit kokeilla? Eikait kokeilu tee pahaa kenellekään, molemmat olette aikuisia. ;) Anna mennä vaan.

Minä 32 ja mies 46, naimisissa jo useamman vuoden ja pienet lapset. Ei mitään tuskaa.

se, etä himoitset itseäsi vanhempaa miestä ei ole mitenkään "väärin". Olethan jo vuosikaudet ollut aikuinen ja miksi ei?! Eikä siinäkään ole mitään väärää, että se 50kymppinen sinusta innostuisi.

Ei saa ajatella niin mustavalkoisesti tai toisten kautta, sun kroppa, sun pää, sun elämä! Et häviäkään mitään.[/QUOTE]

Totta, ei siinä olisikaan kyllä mitään väärää. Se on vaan vähän tabu. Kiva kommentti sulta. :)

En ymmärrä mikä asiassa olisi ongelmana.

Mitä se kenellekään kuuluu minkä ikäisen kanssa vehtaat. Joku tykkää naisista, joku miehistä, joku mustasta, joku vaaleasta, joku vanhasta, joku nuoresta, joku pulleasta ja joku hoikasta :)

ehdottomasti kannattaa koittaa, jos ei oo mitään hävittävää :) Eikä mun mielestä se ole edes mikään tabu, onhan kolmekymppinen nainen jo ihan aikuinen, ja 50v mies voi hyvinkin olla vielä elämänsä kunnossa.
Mun mielestä miehet yleensäkin kypsyy vasta nelikymppisinä ja siitä eteenpäin vaan paranee :p Oma rakas ei todellakaan näytä viisikymppiseltä.

Täällä yksi 35 v. joka on ihastunut 55 vuotiaaseen. Olemme molemmat varattuja. Itse yllätyin siitä, että tunnen vetoa häneen. Ihastuminen riittää, enkä tiedä mitä siitä tulisi jos olisi mahdollisuus kokeilla.

Olen 37 ja mies 60. Yhdessä oltu 15 vuotta. Mieheni ei ole mikään sellanen "slipoveri-pappa", vaan todella nuorekas itsestään huolehtiva mies. On muuten hauskaa, kun joku on mulle joskus heittänyt, että miehes on isäsi ikäinen. Ei muuten ole. Mun isä oli 60, kun mä synnyin. Mun vanhemmilla oli iso ikäero myös. Lapsia meillä ei ole, eikä tule.

Näin anonyymisti voin paljastaa fetissini. Tykkään seksistä paljon vanhemman miehen kanssa. Nyt kumppanina 58 v. ja itse vain 19,kyllä 19.

Jotenkin vaan kiihottaa se vanhemman miehen himokas katse, kun vähän vetkutan persettäni. Kyllä, takaa päin pano on suurin haluni. Vanha kulli syvälle nuoreen vittuuni, aaah.

Näin anonyymisti voin paljastaa fetissini. Tykkään seksistä paljon vanhemman miehen kanssa. Nyt kumppanina 58 v. ja itse vain 19,kyllä 19.

Jotenkin vaan kiihottaa se vanhemman miehen himokas katse, kun vähän vetkutan persettäni. Kyllä, takaa päin pano on suurin haluni. Vanha kulli syvälle nuoreen vittuuni, aaah.
Hienoa kuulla, minulla on fetissi toisinpäin. Tavattiin sattumalta 33 vuotiaan varatun naisen kanssa ja siitä se pikkuhiljaa eteni sänkyyn asti 7 kk:n jälkeen, itse olen 66 v ja edelleen ottaa hyvin eteen. Jopa pelkästään hänen ajattelemisensa tai minimekko kuviakin katsellessa, on kyllä tuhmempaakin kamaa ja videoita meidän nautintohetkistä (ic & bj)

Hänen täysin kyvytön kumppaninsa on minua vielä kaksi vuotta vanhempi ja jos aika hänestä jättää niin kyllä me varmaan yhteen muutetaan, hän haluaisi ensimmäisen lapsenkin kanssani, mutten enää ole innostunut asiasta tällä iällä, esikoinen on +40 jo

Nätistä hyväkroppaisesta neidostani tulee erittäin horny kun huomaa minun kuumenevan ja himoitsevan häntä
Kyllä hänkin käy minun kiinni yllättävästi jopa ulkosalla kun tavataan pikaisesti, mutta onneksi meillä on ollut hyvin monta kertaa jo jopa yli kolmen tunnin täydellistä piehtarointia

meillä mennään useimmiten ainakin neljällä viidellä eri asennolla ja jotenkin se on tosiaan mukavinta laueta doggyllä kun saa silmillään ja koirillaan ahmia kiinteänpehmeää nuorta bebaa, AAHHhhhhhh 😍

Onhan sitä paljon hienoja seksikokemuksia mutta kyllä nyt on ollut parhaat kyydit koko elämäni aikana ja molemmat nautitaan suunnattomasti joka sekunnista sisäkkäin ja sylikkäinkin, ja voi että niitä hänen nautinnon voihkinoita, upeaa kuunneltavaa kun se tulee luonnollisesti. Kosteampaa naista en ole koskaan tavannut, samaa on hänen avokkinsa sanonut myös

Niin, ei kaikki vanhemmatkaan miehet ole kuitenkaan kypsiä. Se on aina niin yksilöllistä.
Noinhan se juurikin on. Ap'een kannattaa iän sijaan keskittää huomionsa sellaisen ihmisen löytämiseen jonka kanssa on hyvä olla.
Aika harva ihminen loppupeleissä löytää sen sielunkumppanin ja jos sattuu löytämään niin kaikki muu on toisarvoista, ei pidä silloin keskittyä epäolennaisiin asioihin, kuten ikä, ympäristön vaatimukset, muiden mielipiteet.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Olen rakastunut erääseen itseäni hieman vanhempaan, ikä on kuitenkin kohtuuden rajoissa, ei ole isäni tai isoisäni ikäinen kuitenkaan. Mies on ilmeisesti huonoitsetuntoinen ja miettii mitä muut saattaisivat ajatella. Asiat eivät etene mitenkään. Surullista 🥺

Olen rakastunut erääseen itseäni hieman vanhempaan, ikä on kuitenkin kohtuuden rajoissa, ei ole isäni tai isoisäni ikäinen kuitenkaan. Mies on ilmeisesti huonoitsetuntoinen ja miettii mitä muut saattaisivat ajatella. Asiat eivät etene mitenkään. Surullista
Elämisestä ei tule mitään, jos sitä alkaa sovitella sen mukaisesti mitä kuvittelee muiden ajattelevan.

Yhteistyössä