V
vierailija
Vieras
Helsingin pörssiosakkeiden arvosta hävinnyt 24 miljardia euroa Orpon hallituskaudella
"Ovatko kansainväliset sijoittajat säikähtäeet Suomen uutta hallitusta? Helsingin pörssin osakkeiden arvosta on hävinnyt jo 24 miljardia euroa.
Perustellumpi syy voi olla se, miten Suomen uutta hallitusta on viime aikoina kansainvälisillä media-alustoilla uutisoitu. Kansainväliset sijoittajat tykkäävät poliittisesta vakaudesta. Sitä vastoin ne eivät tykkää ääriajattelusta, eivätkä hallituksen heikosta toimintakyvystä.
Ensimmäinen kolaus Suomen maineelle oli uuden hallituksen muodostaminen, joka kesti poikkeuksellisen kauan. Sen jälkeen kansainvälisessä mediassa on tuotu esille nykyhallituksen ministereiden äärioikeistolaista suuntautuneisuutta. Näistä kansainväliset sijoittajat eivät tykkää ja se näyttää näkyvän Helsingin pörssin viime aikojen kehityksessä."
"Ovatko kansainväliset sijoittajat säikähtäeet Suomen uutta hallitusta? Helsingin pörssin osakkeiden arvosta on hävinnyt jo 24 miljardia euroa.
Perustellumpi syy voi olla se, miten Suomen uutta hallitusta on viime aikoina kansainvälisillä media-alustoilla uutisoitu. Kansainväliset sijoittajat tykkäävät poliittisesta vakaudesta. Sitä vastoin ne eivät tykkää ääriajattelusta, eivätkä hallituksen heikosta toimintakyvystä.
Ensimmäinen kolaus Suomen maineelle oli uuden hallituksen muodostaminen, joka kesti poikkeuksellisen kauan. Sen jälkeen kansainvälisessä mediassa on tuotu esille nykyhallituksen ministereiden äärioikeistolaista suuntautuneisuutta. Näistä kansainväliset sijoittajat eivät tykkää ja se näyttää näkyvän Helsingin pörssin viime aikojen kehityksessä."