Kuka oikeasti potkis mua perseelle....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nirppurotta harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nirppurotta harmaana

Vieras
että saisin jätettyä tämän paskan avioliiton taakseni? Taas eilen sain kuulla kunniani: ukko laittanut jotain harrikan osia myyntiin mun nimellä ja on sanonut aiemmin, ettei niistä nettimoton viesteistä tarvi välittää. No olen sitte heivnnu ne roskakoriin sitä mukaa kun on tullut. No eilen sitte kysyi onko tullu viestei ja sanoin et on, mutta oon poistanut ne. Sitten alko...." Ootko sä noin s****nan idiootti että poistat lukematta ja siellä ois voinu olla kysely!" Mä sanoin että ne kyselyt tulee erilaisella otsikolla ja ne olen avannut. Ei auttanut....haukku mut alimpaan helv***iin, kunnes kimmastuin ja huusin takasin. Sitte hiljeni, mutta myöhemmin meinas silmille tulla "Mä en vio sietää sitä, että sanot mulle vastaan...".

Ja tää sama kuvio toistuu päivästä toiseen, aihe vaan vaihtuu.....mun pitäis vaan hiljaa nöyränä tyttönä niellä kaikki p*ska mitä se suustaan suoltaa.....Mutta tässä sitä ollaan edelleen :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nooh....mitä jos ottasit ja lähtisit lätkii tollasen sian luota, oisko maahdollista?

Mua oikeasti korpeaa, että oon saattanut itteni tähän tilanteeseen: Mulla oli oma osake, joka myytiin vajaa vuosi sitte ja siitä jääneillä rahoilla rempattiin tätä taloa. Nyt mulla ei oo mitään.....oon vielä työttömänä, mutta ens vuonna aloitan yrittäjänä. Se starttiraha ei ees riitä aluksi kaikkiin yrittämisen kustannuksiin, saati siihen, että muutaisin pois. Tokihan oon oikeutettu puoleen tästä talosta, mutta eri asia, kuinka äkkiä tämänkin sais myytyä.....Eli taitaa tässä suhteessa roikkuminen johtua ihan siitä, että mulla ei vielä ole varaa muuttaaa pois :(

kurja tilanne sulla!muista että sun ei tarvii sietää tuollaista kohtelua,henkinen väkivalta on yhtä paha kun fyysinenkin,oikeestaan vielä pahempaa,ainoo kuka voi muuttaa tilannetta oot sä itse,joko sä annat luvan kohdella itseäs noin tai sitten et,niin yksinkertaista!voimia ja rohkeutta ottaa härkää sarvista kiinni ja sanoa miehelles mitä ajattelet

Mä olen sitä mieltä, että joko sinä lähdet (rahatilanteesta välittämättä; väittäisin että raha-asiat on toissijaisia) tai sitten jäät ja suostut olemaan kynnysmattona. Kukaan ei kohtele sinua noin, jos et anna heille siihen lupaa :hug:.

Mua oikeasti korpeaa, että oon saattanut itteni tähän tilanteeseen: Mulla oli oma osake, joka myytiin vajaa vuosi sitte ja siitä jääneillä rahoilla rempattiin tätä taloa. Nyt mulla ei oo mitään.....oon vielä työttömänä, mutta ens vuonna aloitan yrittäjänä. Se starttiraha ei ees riitä aluksi kaikkiin yrittämisen kustannuksiin, saati siihen, että muutaisin pois. Tokihan oon oikeutettu puoleen tästä talosta, mutta eri asia, kuinka äkkiä tämänkin sais myytyä.....Eli taitaa tässä suhteessa roikkuminen johtua ihan siitä, että mulla ei vielä ole varaa muuttaaa pois
Pois vaan sieltä. Laitat asianajajan huolehtimaan noista talon tahoista että saat mitä kuuluu sinulle.

Yhteistyössä