N
Nirppurotta harmaana
Vieras
että saisin jätettyä tämän paskan avioliiton taakseni? Taas eilen sain kuulla kunniani: ukko laittanut jotain harrikan osia myyntiin mun nimellä ja on sanonut aiemmin, ettei niistä nettimoton viesteistä tarvi välittää. No olen sitte heivnnu ne roskakoriin sitä mukaa kun on tullut. No eilen sitte kysyi onko tullu viestei ja sanoin et on, mutta oon poistanut ne. Sitten alko...." Ootko sä noin s****nan idiootti että poistat lukematta ja siellä ois voinu olla kysely!" Mä sanoin että ne kyselyt tulee erilaisella otsikolla ja ne olen avannut. Ei auttanut....haukku mut alimpaan helv***iin, kunnes kimmastuin ja huusin takasin. Sitte hiljeni, mutta myöhemmin meinas silmille tulla "Mä en vio sietää sitä, että sanot mulle vastaan...".
Ja tää sama kuvio toistuu päivästä toiseen, aihe vaan vaihtuu.....mun pitäis vaan hiljaa nöyränä tyttönä niellä kaikki p*ska mitä se suustaan suoltaa.....Mutta tässä sitä ollaan edelleen
Ja tää sama kuvio toistuu päivästä toiseen, aihe vaan vaihtuu.....mun pitäis vaan hiljaa nöyränä tyttönä niellä kaikki p*ska mitä se suustaan suoltaa.....Mutta tässä sitä ollaan edelleen