V
vierailija
Vieras
Mikset aio panna vessassa?En, enkä aio.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikset aio panna vessassa?En, enkä aio.
Mikset aio panna vessassa?
Mitä varten se sitten on?Vessa ei ole sitä varten.
Oikeat ja kunnon herrasmiehet saattaa naiset kyllä ihan muualle nauttimaan elämän iloistaVessa ei ole sitä varten.
Naiset eivät pidä herrasmiehistä vaan jännämiehistä.Oikeat ja kunnon herrasmiehet saattaa naiset kyllä ihan muualle nauttimaan elämän iloista
Mitä varten se sitten on?
Mutta @Palstapesu on hieno ja kunnon daami, ei takuulla tykkää jänniksistä.Naiset eivät pidä herrasmiehistä vaan jännämiehistä.
Katsopa tarkemmin Googlella.Nuo ovat kylläkin Sannan hallituksen tekemisiä eikä Sipilän.
Jännää saa kaupasta luonnonsuolessa.Naiset eivät pidä herrasmiehistä vaan jännämiehistä.
Saa samalla käynnillä toimitettua kaikki tarpeet.Vessassa ollaan muutenkin alapää paljaana.
Mutta @Palstapesu on hieno ja kunnon daami, ei takuulla tykkää jänniksistä.
Hänhän pesee piakkoin mun kaikki matot ja vastapalveluksena annan hänelle oikein kunnon niskahieronnan. Miksei kokovartalosellaisenkin
Respectit sytyttämättömyyksilleEn koskaan ymmärtänyt sitä pahojen poikien ihailua. Ei sytyttänyt ollenkaan.
*mäntysuopa valmiina*
Jo on jutut...Respectit sytyttämättömyyksille
Varasin jo kokovartalohierontaasi kylmäpuristettua kookosneitsytöljyä samettiselle hipiällesi. Se imeytyy hyvin hieronnan jälkeen eikä jätä tahroja valkoiseen ja ohueen kesämekkoosi. Toivottavasti ehdit myös illalliselle ravintolaan jörven/meren rannalla?
Yhteinen uintiretki tekisi myös terää ennen illallista
Tuo oli hyvä lause, teen siitä ristipistotyön seinälle.Koe itsesi vaikka kissaksi tai lapaseksi, niin käy nyt sentään vessassa, mikä on sukupuolielimillesi tarkoitettu!
Tää on tätä, toisilla on virkkuukoukut käsissä ja väsäävät villasukkia. Toiset taas pitävät huolta toinen toistensa hyvinvoinnistaJo on jutut...
Ookko sä vaihtanu suomalaiseen sinä aikana, kun olin pari pv pois palstaltaMutta @Palstapesu on hieno ja kunnon daami, ei takuulla tykkää jänniksistä.
Hänhän pesee piakkoin mun kaikki matot ja vastapalveluksena annan hänelle oikein kunnon niskahieronnan. Miksei kokovartalosellaisenkin
Meillä on Palstapesun kanssa ihan puhdas ja tuore ystävyyssuhde, hän pesee mun matot ja minä taas annan hänelle kokovartalohierontaa. Ei sen luvattomampaaOokko sä vaihtanu suomalaiseen sinä aikana, kun olin pari pv pois palstalta
Setis ja Pesu, ei ihan yhteen mätsäävin pari, mutta mutta...
Laitathan kuvan valmiista työstä palstalle....Tuo oli hyvä lause, teen siitä ristipistotyön seinälle.
Ooh, sinä et vain tiedä mitä siellä pinnan alla piilee.Ookko sä vaihtanu suomalaiseen sinä aikana, kun olin pari pv pois palstalta
Setis ja Pesu, ei ihan yhteen mätsäävin pari, mutta mutta...
Ooh, sinä et vain tiedä mitä siellä pinnan alla piilee.
Suurin osa käyttää kotona samaa vessaa... Miksi sama käytäntö ei toimi kodin ulkopuolella?"Sukupuolineutraalit vessat eivät sitten kelpaakaan naisille"
Haluaisinko naisena slerssiä heiluttavan kusenroiskijan samaan vessaan, tuskinpa. En edes naisten vaatteissa
Kai teillä on sitten kotona ainakin kaksi vessaan? On varmaan nätit ristipistotyöt sukupuolista vessojen ovissaTuo oli hyvä lause, teen siitä ristipistotyön seinälle.