V
vierailija
Vieras
Asia on taas ajankohtainen, koska tänään alkoi flunssa. Joka kerta kamppailen saman asian kanssa- joudun pyytämään sairauslomatodistuksen lääkäriltä. Digiklinikalla läkäri kyselee oireita ja vaikka mitä ja kerron, että nämä vakiokurkkukivut ym löytyy. Viimeksi lääkäri kysyi suoraan, että niin mitä haluat minulta, kun en kaivannut mitään lääkkeitä tai tutkimuksia. No sitä sairauslomaa tarttisin ja jotenkin odotan, että lääkäri itse tarjoaa sitä eikä tartte anoa. Pyydättekö sitä heti kärkeen itse vai odotatteko lääkärin itse sanovan, että et kylä voi töihin mennä. Mua hävettää kysyä, ajattelee että tuokin työnvieroksuja on vaan saikkua vailla. Sama ongelma on livenä aina, jos ei ole joku selvä murtuma tms.
Työkaverit tuntuu olevan jatkuvasti saikulla ja mietin että mitä ne tekee eritavalla kuin minä. Viimeksi olin kauheassa mahataudissa ja sain päivän saikkua...
Työkaverit tuntuu olevan jatkuvasti saikulla ja mietin että mitä ne tekee eritavalla kuin minä. Viimeksi olin kauheassa mahataudissa ja sain päivän saikkua...