Ja taas havainto tästä 😳 Nuoret ja hehkeät, palvelualttiit tsainapimut vie varakkaat +50-60 vuotiaat eronneet miehet.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja setis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta onneksi nuo ei kohta, eli fiksuimmat ja ahkerimmat suomi-miehet jää meille suomi-naisille.

Urpoimmat ja laiskimmat äijät pitäkööt tsainansa.

Niinpä. Oikeesti aika harvassa on hiukankaan paremmin menestyvät "tsainapimun" kanssa seurustelevat miehet.

Tarkoitan nyt "tsainapimuina" sellaisia ihan tuontivaimoja, jotka tulee lähes pelkästään rahan perässä. ELi onhan tälläkin sektorilla vähän "normaalimpia" suhteita. Ja en ees pistä tota setis-juttua tuohon alimpaan kategoriaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Päivitetty nuorempaan.

No tää ei ollut mun vastaus. Jälkikäteen voi kai sanoa, että olin ehkä hiukan liian lepsu. Olis pitänyt olla isännän otteet kaikessa. Ja pakottaa muija töihin etc.

No nyt toisen kanssa olen ollut tiukempi. Eli pitänyt itteni selkeesti pomona ja siten typykkä kunnioittaa minua. Nykyään osaa suomeakin kohtuullisesti ja käy osa-aikatöissä.

No tää ei ollut mun vastaus. Jälkikäteen voi kai sanoa, että olin ehkä hiukan liian lepsu. Olis pitänyt olla isännän otteet kaikessa. Ja pakottaa muija töihin etc.

No nyt toisen kanssa olen ollut tiukempi. Eli pitänyt itteni selkeesti pomona ja siten typykkä kunnioittaa minua. Nykyään osaa suomeakin kohtuullisesti ja käy osa-aikatöissä.
Nainen viihtyy parhaiten nyrkin ja hellan välissä.

Sittenhän vuohipaimen on täydellinen valinta, eikö niin?

Sukulaismiehellä oli tyttöystävä Thaimaasta, joka kävi välillä Suomessa kylässäkin. He tutustuivat jollain keskustelupalstalla ja vaikka kummallakin oli huono englanti lempi roihahti. Ilmeisesti juttelivat paljon hymiöillä (Jättää paljon oman tulkinnan varaan)... Nainen oli herttainen, ahkera, halukas jne. Juuri sitä mitä 60-v sinkkumies perähikiän kaukometsistä kaipasi. Sitten alettiin puhua rahasta... Vaikka sukulaismies eleli Suomen tasolla normi eläkkeellä, thainaisen silmissä hän oli rikas. Rahaa piti antaa perheen talon remontointiin Thaimaassa, antaa vanhempien auttamiseen jne jne. Matkat ja eläminenkin alkoi olla miehen tehtävä. Suhde kaatui lopulta siihen ettei sukulaismies halunnut naista nurkkiinsa asumaan eikä antaa enää rahaa hänen sukunsa elättämiseen.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo

Minua miellyttikin kun Annie sanoi varmaan vasta vuoden verran toisemme tunnettuamme kun mietittiin jotain tekemistä ja kummallakin oli erilaiset ajatukset vaikkei ne mitenkään riidelleet keskenään. Mutta kun he pitävät luonnollisena sitä että mies on se kingi, ja naisen kuuluu sielläpäin alistua miehen tahtoon, niin hän sanoi minulle että ”Okay, you’re the boss”.

Eli me tiedetään nyt se, ettei pidä antaa liikaa siimaa tsainanaisille, tai heistä tulee ”pilalle menneitä” pohjoismaisia tasa-arvon kannattajia 😁

Mammat: Miksemme kunnioittaisi heidän ikiaikaisia perinteitään? 😏

Sukulaismiehellä oli tyttöystävä Thaimaasta, joka kävi välillä Suomessa kylässäkin. He tutustuivat jollain keskustelupalstalla ja vaikka kummallakin oli huono englanti lempi roihahti. Ilmeisesti juttelivat paljon hymiöillä (Jättää paljon oman tulkinnan varaan)... Nainen oli herttainen, ahkera, halukas jne. Juuri sitä mitä 60-v sinkkumies perähikiän kaukometsistä kaipasi. Sitten alettiin puhua rahasta... Vaikka sukulaismies eleli Suomen tasolla normi eläkkeellä, thainaisen silmissä hän oli rikas. Rahaa piti antaa perheen talon remontointiin Thaimaassa, antaa vanhempien auttamiseen jne jne. Matkat ja eläminenkin alkoi olla miehen tehtävä. Suhde kaatui lopulta siihen ettei sukulaismies halunnut naista nurkkiinsa asumaan eikä antaa enää rahaa hänen sukunsa elättämiseen.
Aikalailla totuus.

Kuulostaa suht samalta kuin mun ystävän kokemus filippiinittärestä. -Paitsi että ekalta asumiskokemuskerraltaan naisen kotimaassa mies palasi suoraan lataamoon.

• Vau!
Reactions: m1es ja setis
Ihailen sua ja sun rohkeutta. Ittellä ei vaan ole pokkaa käydä hakemassa thaikuista näpsäkkää morsianta. Eli tässä sitä nyt sitten ollaan tossun alla. Jos ny ei ihan lahtivalaan kanssa, niin nalkutusta tulee sitten senkin edestä.

Ja miksei oo... No jotenkin se ympäristön paine on vaan semmonen.
Kerran täällä vaan eletään. Ajattele itseäsi. Oma napa on lähinnä.

Oletan kyllä että ainakin tietyt lähisukulaiset tuomitsisivat jyrkästi kun ehkä jonain päivänä ollaan ihan virallisesti parisuhteessa Annien kanssa. Mutta paskat siitä kun me molemmat nautitaan yhdessäolostamme.

Olin itse aikoinaan liian kiltti ja nielin kaiken vastaavan mitä ehkä sinäkin saat kokea. Eräänä päivänä päätin että nyt se on loppu. Ja se sattui olemaan meidän 21 v hääpäivä.

Eksä suomivaimo oli kyllä hyväksikäyttäjä, minä maksoin ihan kaiken, hänellä ei ollut työpaikkansa menetettyään enää mitään tuloja ja ikääkin oli että ei päässyt enää mihinkään töihin, vaikka halusi. Naisilla se deadline on siinä kun on 40 v mittarissa.

Kuulostaa suht samalta kuin mun ystävän kokemus filippiinittärestä. -Paitsi että ekalta asumiskokemuskerraltaan naisen kotimaassa mies palasi suoraan lataamoon.
Avaa vähän lisää, mikä aiheutti noin pahat traumat? Tiedän kyllä ettei siellä maaseudulla välttämättä kaikilla ole edes sähköä, juoksevaa vettä. Eikä sisävessaa tietenkään.

Kerran täällä vaan eletään. Ajattele itseäsi. Oma napa on lähinnä.

Oletan kyllä että ainakin tietyt lähisukulaiset tuomitsisivat jyrkästi kun ehkä jonain päivänä ollaan ihan virallisesti parisuhteessa Annien kanssa. Mutta paskat siitä kun me molemmat nautitaan yhdessäolostamme.

Olin itse aikoinaan liian kiltti ja nielin kaiken vastaavan mitä ehkä sinäkin saat kokea. Eräänä päivänä päätin että nyt se on loppu. Ja se sattui olemaan meidän 21 v hääpäivä.

Eksä suomivaimo oli kyllä hyväksikäyttäjä, minä maksoin ihan kaiken, hänellä ei ollut työpaikkansa menetettyään enää mitään tuloja ja ikääkin oli että ei päässyt enää mihinkään töihin, vaikka halusi. Naisilla se deadline on siinä kun on 40 v mittarissa.
Mitä sen ekan suomivaimon olisi pitänyt tehdä jos ei töitä saanut, vaikka halusi? Suudella sun jalkoja ja silittää sulle aamun sanomalehti?

Oliko hän siis hyväksikäyttäjä vai ei?

Mikä deadline?
Työnantajien mielestä nainen on silloin liian vanha palkattavaksi äitiysloman jälkeen työelämään. Tämän ei pitäisi olla kenellekään uusi juttu?

Itse olisin työnantajana täysin eri mieltä koska he ovat keskimäärin hyvin luotettavia, kokeneita ja tuskin heidän kanssaan tule enää uusien vauvojen aiheuttamia pitkiä poissaoloja.

Ja aina kuvittelet, että on kateudesta kyse, jos vähän heittää huumoria, jota sä ymmärrät valikoiduksi
Koskaan mulle ei ole selvinnyt, mistä pitäisi olla kateellinen.
Juu. Mäkään en ole pätkääkään kateellinen. On ihanaa kun ei tarvitse olla joku jämäpaloista kyhätty, riisiä pureva ruippana. :)

No niin ja valtiovarainministerin pesti meni siinä...

Yhteistyössä