V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitten lehmätkin lentää kun mä alan olemaan kateellinen kelmeille biojätekasseille, aahhahhaaLievää suurempaa kateutta havaittavissa tsainapimuja kohtaan.
Kateutta, että joutuu palvelijaksi jollekin äijänkäppyrälle? Joopa jooLievää suurempaa kateutta havaittavissa tsainapimuja kohtaan.
Niin tai eikö Setis pystyny tyydyttämään ja innostamaan seksuaalisesti vaimoaan?Mä en nyt pysy laskuissa, alkoiko sun vaimolla vaihdevuodet jo 40 vuotiaana?
*tukehtuu nauruun*Kateutta, että joutuu palvelijaksi jollekin äijänkäppyrälle? Joopa joo
Ekon ennestään tunnettu rasismi ja ilkeistä ilkein dissaaminen on mennyt ihan käsittämättömän överiksi tässä ketjussa.Lievää suurempaa kateutta havaittavissa tsainapimuja kohtaan.
Hohhoijaa.Ekon ennestään tunnettu rasismi ja ilkeistä ilkein dissaaminen on mennyt ihan käsittämättömän överiksi tässä ketjussa.
Oiskohan Mr. Ekko vahingossa vilkaissut tai kehunut jtn hoikkaa tsainatarta ylipainoisen ja lässähtäneen pullansyöjävaimonsa kuullen?
Ja joka päivä toivois, että Pena saisi sydärin.*tukehtuu nauruun*
Joo mäkin haluan kotipiiaksi jolleki 65-v. Röppösen Penalle...
Mä en nyt pysy laskuissa, alkoiko sun vaimolla vaihdevuodet jo 40 vuotiaana?
Niin tai eikö Setis pystyny tyydyttämään ja innostamaan seksuaalisesti vaimoaan?
Kysymys kuuluu:Olen niin monet kerrat kirjoittanut siitä että kun suominainen saa mielessään lapsiluvun täyteen niin sen jälkeen seksiä ei enää tarvita.
Me viriili ja normaalit miehet ollaan täysin eri mieltä ja tottakai toimitaan oman mielemme mukaan
Miksen muka olisi pystynyt tyydyttämään 20 vuotta sitten vaimoani, kun nytkin pystyn tyydyttämään täydellisesti ihanaa 30+ v Annieta Haloo!
Katsos kun hän teki lapsen saatuaan Ekkoalepat, ja muuttui kaltaiseksenne pakastelahnaksi. Sen jälkeen hain iloa elämään muualta, mutta perheen takia sinnittelin ja maksoin ja elätin tämän hyväksikäyttäjänkin. Kunnes vihdoin ymmärsin puhaltaa pilliin ja alkaa nauttimaan taas kerran elämästäni. En kadu sekuntiakaan hienoa päätöstäni
Tuon kirjoittaja tietysti viittasi siihen että tulee ihan kivasti massia siitä hyvästä, mikä onkin ihan oikein. Win win, u knowKateutta, että joutuu palvelijaksi jollekin äijänkäppyrälle? Joopa joo
Oletko sä ihan...normaalijärjellä varustettu?Tuon kirjoittaja tietysti viittasi siihen että tulee ihan kivasti massia siitä hyvästä, mikä onkin ihan oikein. Win win, u know
Lapsen saanti kalkkiviivoilla ja rasituksen jälkeen pian tulleet vaihdevuodet. Siinä syyt.Kysymys kuuluu:
MIKSI vaimo muuttui pakastelahnaksi?
Olisiko syy puolisossa? Tai työttömyydessä? Jätit masentuneen vaimosi?
Ja sitten otit iloisen hyväksikäyttäjän?Lapsen saanti kalkkiviivoilla ja rasituksen jälkeen pian tulleet vaihdevuodet. Siinä syyt.
Oli yrittäjänä vuosia, ilman tuloja. Minä elätin edelleen. Ei ollut masentunut, pettynyt varmaan yrittäjyyden tuomaan tuloksettomuuteen.
Rajansa kaikella, kun kaikesta tuestani, kestämisestäni ja yrittämisestäni huolimatta tuli vaan *ittuilua. Sanoin sopimuksen vihdoin irti. En kadu pätkääkään. Useita vuosia sen jälkeen elämä alkoi taas hymyilemään.
Jälkikäteen on monet ystävät todenneet että kyllä he ihmettelivät hänen käytöstään mutta kestin koska yritin pelastaa avioliiton ja perhe-elämän paratiisissamme.
Taas kerran täysin väärä tulkinta sinulta. Muistatko kun kerroin että Annie varoitti nyksäänsä että jos hän käyttäytyy jatkossa väkivaltaisesti, kuten on tehnyt jonkun kerran niin hän lähtee takaisin kotimaahansa. Ja antaa piupaut isoille tulossa oleville sopimusrahoilleen (mustaa valkoisella, olen nähnyt ja kuvannut todisteeksi). Sen jälkeen mies rauhoittui.Oletko sä ihan...normaalijärjellä varustettu?
Viimeistään tuo kommentti todisti, että on syytä epäillä.
Paskat se mitä kotimaanhansa lähtis oikeesti, kun tietää että voi aina siirtyä kuppaamaan sua.Taas kerran täysin väärä tulkinta sinulta. Muistatko kun kerroin että Annie varoitti nyksäänsä että jos hän käyttäytyy jatkossa väkivaltaisesti, kuten on tehnyt jonkun kerran niin hän lähtee takaisin kotimaahansa. Ja antaa piupaut isoille tulossa oleville sopimusrahoilleen (mustaa valkoisella, olen nähnyt ja kuvannut todisteeksi). Sen jälkeen mies rauhoittui.
Olin heillä vieraana ja näin pari kattilaa jotka olivat soikeita. Kysyin Annielta että miksi ihmeessä kattila voi olla soikea, niin hän vastasi että bf on heittänyt ne suututtuaan pikkuasioista häntä kohti mutta eivät onneksi osuneet Kuin seinään. Alatko nyt vihdoin ymmärtämään näitä asioita?
Win win. Kaksi toistensa ”hyväksikäyttäjää” = toisistaan nauttivaa. It takes two to tango, u know?Ja sitten otit iloisen hyväksikäyttäjän?
*tukehtuu nauruun*
Joo mäkin haluan kotipiiaksi jolleki 67-v. Röppösen Pentille...
Taas olet väärässä. Tuo nyksä, eli sitten exä voisi peruuttaa elättäjänään Annien oleskeluluvan ja väistämätön lähtö tulisi.Paskat se mitä kotimaanhansa lähtis oikeesti, kun tietää että voi aina siirtyä kuppaamaan sua.
Oliko se seksin hakeminen muualta vaimon kanssa yhdessä sovittu juttu?Olen niin monet kerrat kirjoittanut siitä että kun suominainen saa mielessään lapsiluvun täyteen niin sen jälkeen seksiä ei enää tarvita.
Me viriili ja normaalit miehet ollaan täysin eri mieltä ja tottakai toimitaan oman mielemme mukaan
Miksen muka olisi pystynyt tyydyttämään 20 vuotta sitten vaimoani, kun nytkin pystyn tyydyttämään täydellisesti ihanaa 30+ v Annieta Haloo!
Katsos kun hän teki lapsen saatuaan Ekkoalepat, ja muuttui kaltaiseksenne pakastelahnaksi. Sen jälkeen hain iloa elämään muualta, mutta perheen takia sinnittelin ja maksoin ja elätin tämän hyväksikäyttäjänkin. Kunnes vihdoin ymmärsin puhaltaa pilliin ja alkaa nauttimaan taas kerran elämästäni. En kadu sekuntiakaan hienoa päätöstäni
Ihanaa. Upeaa. Molemmat kupataan toisiamme ja naatithaan upeasta yhteiselämästäPaskat se mitä kotimaanhansa lähtis oikeesti, kun tietää että voi aina siirtyä kuppaamaan sua.