Miss Suomi kruunataan tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ketään ei näemmä kiinnosta missikisat. Ennen oli pääuutinen. Toivotaan, että se mies valitaan yleisön suosikiksi. On muuten ruma kuin mikö.
Niin, onhan nämä jollain tapaa menettäneet hohtonsa. Ikävä juttu.

Toivottavasti miestä ei kruunata, eikä valita yleisön suosikiksi. Ei hän näytä edes naiselta, saati kauniilta. Komeudesta en tiedä, (pärjäisikö Mr. Finland kisoissa tms.) koska olen nähnyt hänet ainoastaan naisten tamineissa.
Pahoin vain pelkään, että ”hyvesignaloijat” äänestävät tätä mekkoon pukeutunutta meikattua miestä.

Niin, onhan nämä jollain tapaa menettäneet hohtonsa. Ikävä juttu.

Toivottavasti miestä ei kruunata, eikä valita yleisön suosikiksi. Ei hän näytä edes naiselta, saati kauniilta. Komeudesta en tiedä, (pärjäisikö Mr. Finland kisoissa tms.) koska olen nähnyt hänet ainoastaan naisten tamineissa.
Pahoin vain pelkään, että ”hyvesignaloijat” äänestävät tätä mekkoon pukeutunutta meikattua miestä.

Miehelle on kai masinoitu ylilaudalla joku kampanja. Kaikkea muuta kuin hyvesignaloijia. Mun mielestä olisi hauskaa jos tuo äijä voittaisi nimenomaan yleisösuosikin.

Missiksi sentään ei ole mahdollisuutta.

Itse en kyllä oo missikisoja katsonut sitten ehkä ysärin. Sen muistan aina, että kunnon muutama missi tullut vastaan niinnon livenä tosi laihoja. Tv lihottaa. Joku sopusuhtainen näyttää telkussa helposti vähän pullealta.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Miehelle on kai masinoitu ylilaudalla joku kampanja. Kaikkea muuta kuin hyvesignaloijia. Mun mielestä olisi hauskaa jos tuo äijä voittaisi nimenomaan yleisösuosikin.

Missiksi sentään ei ole mahdollisuutta.

Itse en kyllä oo missikisoja katsonut sitten ehkä ysärin. Sen muistan aina, että kunnon muutama missi tullut vastaan niinnon livenä tosi laihoja. Tv lihottaa. Joku sopusuhtainen näyttää telkussa helposti vähän pullealta.
Nykyään asiat ovat niin absurdeja, että ei tuo kruunauskaan varmaan mikään mahdottomuus olisi.🥴

Ensin kruunaus ja sitten ruunaus?🤷‍♀️

Kaunein voitti :)

• Tykkää
:laugh:

Ei tullut miehestä uutta Miss Suomea.
No ompa kuva voittajasta!

5c75123a2a341575375577b6db1cbb9061030f497520aac1df018668bd1e496a.jpg

En tiedä kuuluuko sekin nykymissikisoihin, että näytetään siltä kuin odotettaisi lastia suuhun.🤷‍♀️
Mun mielestä missin pitäisi olla edustava ja käytös hillittyä, eleganttia ja kaunista.

Samoin tuo aiempi lehdessä oleva uimapukukuvasto näytti ihan kamalalta. He olivat vääntyneinä outoihin asentoihin ja ilmeet sellaisia ylitsevuotavan, epätoivoisen pickme tyylisiä.:(

Katsokaa nyt:

Mulle heräsi yksi kysymys katsoessani tätä miehen käyttämää uima-asua.

0db3b9ea5b82124c18283db89a66ef19bef502abcc6bc034ec210b59988f75ff.jpg

Osaako joku kertoa, että onko hänellä vehkeet poistettu vai onko ne rusetilla takapuolella?

Onneksi nainek voitti, huh. Ei nuo missikisat sentään ihan täysin pelleilyä ole.
Tuo mies taittoi kikulin jalkojen välistä taaksepäin. Ei miehiä saisi päästää kisoihin ja voisi oikeasti valita finaaliin kauniita. Tuo mies ei ole edes kaunis mieheksi saati sitten naiseksi :(

Onneksi nainek voitti, huh. Ei nuo missikisat sentään ihan täysin pelleilyä ole.
Tuo mies taittoi kikulin jalkojen välistä taaksepäin. Ei miehiä saisi päästää kisoihin ja voisi oikeasti valita finaaliin kauniita. Tuo mies ei ole edes kaunis mieheksi saati sitten naiseksi

Rimi on käynyt operaatiolla. Olet hirveän ahdasmielinen.

Niinpä. Käsittämätöntä miten ahdasmielisiä nykyään voidaan vielä olla.
Miss Suomi kilpailu on tarkoitettu kauniille naisille. Mr. Finland kilpailut ja Drag queen suomi ovat muille. Perustakaa uusia kategorioita jos nuo eivät riitä!

Ei miehiä kilpailemaan naisten urheilukisoihin, eikä missikisoihin, kiitos.

• Tykkää
Reactions: Echo
Luin tuolta iltalehdestä noita lyhyitä kuvauksia näistä tytöistä. Surullista, miten moni kertoo kärsineensä syömishäiriöstä tai muuten kamppailleensa ulkonäköpaineiden kanssa. Se on kai tätä nykymaailmaa, että se ulkonäkö on tärkein ja siitä sitten etenkin nuoriso ottaa kauheasti paineita.

Luin tuolta iltalehdestä noita lyhyitä kuvauksia näistä tytöistä. Surullista, miten moni kertoo kärsineensä syömishäiriöstä tai muuten kamppailleensa ulkonäköpaineiden kanssa. Se on kai tätä nykymaailmaa, että se ulkonäkö on tärkein ja siitä sitten etenkin nuoriso ottaa kauheasti paineita.
Nykymaailma kaikkineen johtaa syömishäiriöihin.
Mutta eivät missikisat mielestäni tosiaan mikään välttämätön ole. Perinteitähän siinä vain ylläpidetään. Ensimmäinen kauneuskilpailu Suomessa oli muistaakseni 1900-luvun alkupuolella.

Jos missikisoja halutaan muuttaa niin ehkäpä olisi järkevää vaatia luonnollista kauneutta?
”Lisäkkeet/täytteet” ja ylimeikkaamisen voisi kieltää, tai jopa meikin?🤷‍♀️
Missit ovat siinä mielessä esimerkillisiä, että missit ovat fyysisesti suht terveitä. Hyvä iho, rasvan määrä yms. ovat ihan hyviä indikaattoreita hyvästä terveydestä. Nämä ovat ihan tavoittelemisen arvoisia asioita.

Nykymaailma kaikkineen johtaa syömishäiriöihin.
Mutta eivät missikisat mielestäni tosiaan mikään välttämätön ole. Perinteitähän siinä vain ylläpidetään. Ensimmäinen kauneuskilpailu Suomessa oli muistaakseni 1900-luvun alkupuolella.

Jos missikisoja halutaan muuttaa niin ehkäpä olisi järkevää vaatia luonnollista kauneutta?
”Lisäkkeet/täytteet” ja ylimeikkaamisen voisi kieltää, tai jopa meikin?
Missit ovat siinä mielessä esimerkillisiä, että missit ovat fyysisesti suht terveitä. Hyvä iho, rasvan määrä yms. ovat ihan hyviä indikaattoreita hyvästä terveydestä. Nämä ovat ihan tavoittelemisen arvoisia asioita.
Samaa mieltä. Missikisoiss avoisi olla uimapukukierroksen sijaan meikitön kierros, jossa jokainen osallistuja olisi tääysin ilman meikkiä. Vai oliko jotain tällaista "saunanraikasta" jo? Ja voisi tosiaan olla vaatimus, että kauneusleikkauksia ei saisi olla, vaan pitäisi olla täysin luomu.

• Rakkaus

Yhteistyössä