V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toimiiko se muilla?
Mulle tulee 403-virhe.Kankea, peukutukset eivät reagoi, viestit numeroitu oudosti (esim. eka viesti on 1/1, toka 2/2 jne.)
Eli sanoisin, että ei toimi :/
Ne taitaa suodattaa kaiken liikenteen tor-verkosta. Aikaisemmin ne esti vain viestien kirjoittamisen mutta nyt koko palstaa ei pääse edes lukemaan.Ei pääse enää ollenkaan tulee bad gateway, aiemmin kun pääsin niin oli kadonnut nuolet sivusta ja viestien vastausmahdollisuus
Ei. Ja ihan hyvä niin, en ole muutenkaan siellä käynyt vuosiin koska se on pzkamoderoituToimiiko se muilla?
Mikä virheilmoitus tulee?Ei. Ja ihan hyvä niin, en ole muutenkaan siellä käynyt vuosiin koska se on pzkamoderoitu
Minä luulen että ne on estänyt sipuliverkosta kirjoittavat ja on tyrinyt jotain asetuksissa niin että palsta ei toimi kenelläkään.Ei pääse vastaamaan keskusteluihin eikä aloittamaan uutta keskustelua,tulee vain ilmoitus "bad gateaway"
Ja silmiä särkee se uusi ulkoasu!
Paljon mahdollistaMinä luulen että ne on estänyt sipuliverkosta kirjoittavat ja on tyrinyt jotain asetuksissa niin että palsta ei toimi kenelläkään.
Sama teksti tulee mullekin502 Bad Gateway
nginx
En osaa kirjoittaa siansaksaa oikein enää. Korjaan. Geddoway.Tuo ilmoitus tuli aikoinaan myös aina S24 sivustolla eli badd gaddaway. Musta taustaväri on hyvä idea jos silmiin ottaa valkoinen pohja.
Montako kertaa olit silleen sen neitsyyden viejäsi kanssa?Mä en löydä kohtaa mistä voisi kirjautua sisään.
En minäkään. Pysytellään sitten täällä Kasksplussalla siihen asti, että saavat sivustonsa korjattua.Mä en löydä kohtaa mistä voisi kirjautua sisään.