Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jokainen kylmällä ulkona kuntoileva mies tietää että tuo on varsin asiallinen keksintö. En voi olla ainoa jolla on ongelmia "sen" jäätymisen kanssa välillä aika tunnottomaksi.Daamille joululahjatoive sinulta.
Pimppukarvainen
Pyöräillessä viima tosiaan saattaa käydä mulukkuunki.Jokainen kylmällä ulkona kuntoileva mies tietää että tuo on varsin asiallinen keksintö. En voi olla ainoa jolla on ongelmia "sen" jäätymisen kanssa välillä aika tunnottomaksi.
Mä kans mietin, että pitää aika pitkät karvat olla, että niistä sais mitään kehrättyä.Väittisin että kuidut ovat liian lyhyitä.
Hyvin lyhyitä koirankarvojakin voi käyttää niin miks ei pimppukarvojakin.Väittisin että kuidut ovat liian lyhyitä.
Hyvin lyhyitä koirankarvojakin voi käyttää niin miks ei pimppukarvojakin.
Ainakin huovuttamalla onnistuu.
Näitä teetätetään/myydään aika paljon. Ystäväni teetti muistoksi edesmenneen koiraystävänsä karvoista tumput.Vähän epäilen. Toki ois kiva nähdä tulos jos joku kokeilee. Odotan innolla!
ellunhuopa.com
Mutta alapään karvat on paljon korkeampia. Ainakin mullaGooglaamalla oppii että vastaus on myönteinen. Ihmishiuksista voi kehrätä lankaa jos mukaan sekoittaa pehmeämpää villaa. Tuollaisesta langasta neulottu vaatekappale eristäälämpöä mutta ei kutia.
Mikset itse voisi kokeilla?Vähän epäilen. Toki ois kiva nähdä tulos jos joku kokeilee. Odotan innolla!
Opetelkaa käyttämään merinovillaisia välihousuja niin pysyy palderit lämpimänä.Jokainen kylmällä ulkona kuntoileva mies tietää että tuo on varsin asiallinen keksintö. En voi olla ainoa jolla on ongelmia "sen" jäätymisen kanssa välillä aika tunnottomaksi.
KarkeampiaMutta alapään karvat on paljon korkeampia. Ainakin mulla
Pyöräillessä ei käytetä alushousuja. Siksi kiinnostuin tuosta Lispen linkkaamasta vaatekappaleesta.Opetelkaa käyttämään merinovillaisia välihousuja niin pysyy palderit lämpimänä.
Mikset itse voisi kokeilla?
Vai olisiko ehkäisyväline?Pyöräillessä ei käytetä alushousuja. Siksi kiinnostuin tuosta Lispen linkkaamasta vaatekappaleesta.
Väittisin että kuidut ovat liian lyhyitä.
Naisilla on eroa, kuten eri lammas- tai koiraroduillakin. Tiedän naisen, joka teetti neuletakin oman samojedinsa karvoista.Mä kans mietin, että pitää aika pitkät karvat olla, että niistä sais mitään kehrättyä.
Millä sheivaat...No en hitossa kasvata sitä varten tuheroa!
Mut säärikarvat, hmmm...