V
vierailija
Vieras
Käytätkö alkoholia ja tupakoitko?Boyfriendille vaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käytätkö alkoholia ja tupakoitko?Boyfriendille vaan.
Kateus vie kalatkin vedestäMee nyt jo hoitoon.
Muistelinkin että Annie on minua nuorempi.Täytyy taas kerran tuottaa pettymys (osa 2). Hän on hiukan yli kolmekymppinen. Ja kuten aasialaiset naiset monesti eivät näytä vanhenevan ollenkaan. Aikaisemmin näin hänestä valokuvan 19 vuotiaana ja sanoinkin että ethän sinä ole muuttunut ollenkaan. Pari päivää sitten sain ns. Year book koulukuvan 16:n vuoden iässä. Hämmästyttävän vähän hän on niistäkin ajoista muuttunut.
Ja jos hän menee johonkin uuteen kauppaan ostamaan tupakkaa tai Alkosta viiniä boyfrendilleen, niin aina kysytään paperit.
Mutta hän käy kuitenkin ostamassa kalja ja tupakkaa?
Kiitoksia sulle sanoistasiMuistelinkin että Annie on minua nuorempi.
Mielestäni on ihanaa kun ihmiset pukeutuvat juuri niin kuin haluavat ja tällöin heitä ei myöskään kiinnosta mitä pahaa muut pukeutumisestaan miettivät, pitävät lähinnä huvittavana.
Itse olen saanut nauraa pienestä pitäen paheksujille. En ole aina mikään konservatiivisin pukeutuja.
Toki naurattaa nuo Echon heitot, mutta en jaksa uskoa, että ainakaan Echo mitään pahuuttaan vitsailee? Ja huumoria on hyvä heittää, kyllä sinäkin huumoria kestät kun itsekin sitä viljelet.
Te ootte Annien kanssa varmasti söpö pari!
En ole koskaan polttanut tupakkaa, teininä on tietysti tullut maistettua. Ja huono olohan siitä tuli kun joskus yritti vetäistä henkoset. Käytännössä minulle riittää keppana ja hyvän ruuan kanssa täyteläinen punaviini. En ole koskaan ollut kossun, vodkan tai viskin yms. ystävä.Käytätkö alkoholia ja tupakoitko?
@m1es on monesti osuvasti sanonut kateudestasi nuorempiin ja hoikkiin HUOM!naisiin liittyen. Mitäs meidän pulla
:lle muuta kuuluu? Joko allit roikkuu?
![]()
En ole edes feministi, mutta mä näen kolmikymppiselle naiselle monta muutakin vaihtoehtoa elämässä kuin olla 2 vanhan äijänkäppänän panopuuna.Mä vähän ihmettelen näitä Setiksen ja Annien paheksujia.
Tilanne on mikä on ja Setis tarjoaa tällä hetkellä Annielle elämää. Mielestäni tämä on ihana asia.
Olisiko parempi, että Annie istuisi päivät pitkät yksinään kotonaan ilman rakkautta tai elämää?
Meillä on vain yksi elämä ja me olemme hyvin erilaisia, erilaisista taustoista, olisi ehkä hyvä ymmärtää tämä.
Miksi kuvittelet, että Annie on pelkkänä panopuuna? Hän kykenee näin elättämään koko perheensä Filipiineillä ja saa itsekin elää hyvää elämää täällä, koska Setis…En ole edes feministi, mutta mä näen kolmikymppiselle naiselle monta muutakin vaihtoehtoa elämässä kuin olla 2 vanhan äijänkäppänän panopuuna.
no mitä parempaa käyttöö semmottille vois muka olla?En ole edes feministi, mutta mä näen kolmikymppiselle naiselle monta muutakin vaihtoehtoa elämässä kuin olla 2 vanhan äijänkäppänän panopuuna.
Nopeasti vilkaistuna katsoin että onko tytöllä jäänyt sheivaamati!![]()
"Bad attention is still attention, right?"
Miksi kuvittelet, että Annie on pelkkänä panopuuna? Hän kykenee näin elättämään koko perheensä Filipiineillä ja saa itsekin elää hyvää elämää täällä, koska Setis…
No kyllä nuokin varmasti omalla tavallaan päitä kääntää mutta ovat kuitenkin luokkaa ”katutyttö”."Bad attention is still attention, right?"
Ööö... toinen mies maksaa Annien elämän...Miksi kuvittelet, että Annie on pelkkänä panopuuna? Hän kykenee näin elättämään koko perheensä Filipiineillä ja saa itsekin elää hyvää elämää täällä, koska Setis…
Miehet maksavat. Mitä sitten?Ööö... toinen mies maksaa Annien elämän...
Ai h*rosaappaat on tyylikkäät?No kyllä nuokin varmasti omalla tavallaan päitä kääntää mutta ovat kuitenkin luokkaa ”katutyttö”.
Annie pukeutuu aina tälläytyessäänkauniin tyylikkäästi
![]()
Ja karvalakkikansa aina reagoi ihaillen tuohon upeasti pukeutuneeseen kaunottareen![]()
En ole edes feministi, mutta mä näen kolmikymppiselle naiselle monta muutakin vaihtoehtoa elämässä kuin olla 2 vanhan äijänkäppänän panopuuna.
Karvalakki sopisi oikein hyvin!No kyllä nuokin varmasti omalla tavallaan päitä kääntää mutta ovat kuitenkin luokkaa ”katutyttö”.
Annie pukeutuu aina tälläytyessäänkauniin tyylikkäästi
![]()
Ja karvalakkikansa aina reagoi ihaillen tuohon upeasti pukeutuneeseen kaunottareen![]()
Nyt on ongelma. Mä en ees löydä niin kamalaa kuvaa Googlesta kuin on Setiksen kuvaus siitä kanarialinnusta
-vaaleenpunanen tekoturkistakki
-punanen minari
-ylipolven h*rosaappaat
![]()
Mihin hän jakaa kuviaan? Tuskin vain sinua varten?Täytyy taas kerran tuottaa pettymys. Hän pitää niitä vaatteita minun nähden ensi viikolla, otan hänestä kuvia ja videoita luonnossa, ruskan värit taustalla
Hän ei koskaan liiku kotoaan yksin minnekään, eli teoriasi on kumottu.
Hän ei koskaan liiku kotoaan yksin minnekään, eli teoriasi on kumottu.
Nytkö kylmällä hän ei käytä sukkiksia, mutta kesällä käytti?Ainoastaan yksärillä voisi saada
Tänään hän laittioi kuvan uusista vaatteistaan, tulipunainen minimekko, mustat mokkasaappaat polven yli, kivasti reittä välissä paljaana ja upea vaaleanpunainen keinoturkistakki. On varsinainen makupala kyllä tuo neito